Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av B62
#1561790
Hej, Hur många bananlådor får man in i en v70
Årsmodell-97 om man fäller baksätet. Tacksam för svar. B62
Användarvisningsbild
av Derank
#1561797
Tyvärr har jag inte specifik information om exakt hur många bananlådor som får plats i bagageutrymmet på en Volvo V70 från 1997 när baksätet är fällt. Det exakta antalet beror på måtten på både bananlådorna och bagageutrymmet.

För att få den mest exakta informationen bör du mäta bagageutrymmet och sedan mäta bananlådorna för att se hur många som får plats. Bagageutrymmets form och storlek kan variera beroende på bilens skick och specifikationer, och det kan påverka hur mycket lastutrymme du har tillgängligt när baksätet är fällt.

Jag rekommenderar att du mäter bagageutrymmet själv och provar med de bananlådor du har för att få den mest exakta och relevanta informationen för din specifika situation.
av LOB
#1562257
Derank skrev:Tyvärr har jag inte specifik information om exakt hur många bananlådor som får plats i bagageutrymmet på en Volvo V70 från 1997 när baksätet är fällt. Det exakta antalet beror på måtten på både bananlådorna och bagageutrymmet.

För att få den mest exakta informationen bör du mäta bagageutrymmet och sedan mäta bananlådorna för att se hur många som får plats. Bagageutrymmets form och storlek kan variera beroende på bilens skick och specifikationer, och det kan påverka hur mycket lastutrymme du har tillgängligt när baksätet är fällt.

Jag rekommenderar att du mäter bagageutrymmet själv och provar med de bananlådor du har för att få den mest exakta och relevanta informationen för din specifika situation.
Har AI -robotar börjat köra gamla volvosar? = :-D
Användarvisningsbild
av vetten
#1562336
Tror nog att du borde få in sisådär 12st minst, jag fick in 5st flyttkartonger plus lika många bananisar senast som jag flyttade men på V70 från 2001 och den är vä ungefär lika stor.
Service Renault Scenic 2003

Har nu "fått hem" bilen. Ser rikti[…]

Nytt avgasrör B234F

Var på Biltema och lämnade tillbaka all[…]

Överhettad passat b5

Du säger att du "kollade kylarvattnet&qu[…]

@lennarte , @Perra83 , Att det gör s&ari[…]