- tis 21 mar 2023, 20:23
#1534850
Slipa aldrig kontaktytor såvida de inte är uppenbart oxiderade, bättre med elektronikspray i längden eller 556 kortsiktigt.
Sliprepor försämrar kontaktytan.
Joelholgersson skrev: ↑tis 21 mar 2023, 09:59Hmm du skriver 99 i början av tråden, men nu anger du 97 ?
VOLVO S70 Sedan 2.0, 126 Hk, [874], Produktionsperiod: 1997/01 Motorkod: B 5202 FS. Detta är min fordonsinformation
10.7 V mätte jag upp med det gamla relät, jag löste problemet kortsiktigt först med att sandpappra på kontakt ytan på det gamla relät. Då fick jag 12v vid bränslepumpen. Men nu med det nya relät jag jag inte mätt upp några siffror än.
Slipa aldrig kontaktytor såvida de inte är uppenbart oxiderade, bättre med elektronikspray i längden eller 556 kortsiktigt.
Sliprepor försämrar kontaktytan.
S70 2,5T 193hk man 1999
S70 2,5 170hk aut 1997
S70 2,5 170hk aut 1997