Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av CabBO
#1507801
Har Volvos cs 901 stereo med Pro Logic i min c70 cab -01. Spelade cd skivor i den (3st) och nu vill den inte kasta ut skivorna. Hela kassetten med de 3 skivorna åker ut och in när jag tryckt på Eject, men stannar i innersta läget hela tiden. Sen står det i displayen "CD Error" Har försökt flera gånger men rutinen upprpar sig. Vad gör jag för fel? Vad finns att göra åt det. Allt annat fungerar, men inte CD delen.
Användarvisningsbild
av Svanis
#1507814
Vet ej svaret på problemlösning för ditt problem, men sök på Youtbe.

Om intresse finns för min SC-900, hör av dig.
(samma som SC-901, förutom något med equalizern som utvecklades vidare till SC-901)

Min SC-900 köpte jag som en renoverad utbytesenhet, men nyttjade den bara i mycket kort tid för länge sedan (har haft den kvar av nostalgiska skäl)
Medföljer i så fall kodkort, fjärrkontroll + 4st CD-magasin.
Användarvisningsbild
av CabBO
#1507861
Tack för erbjudandet. Återkommer .
Användarvisningsbild
av CabBO
#1508029
Problemet löst. Hittade ett gammalt inlägg där det stod hur man gjorde.
#1509492
Svanis skrev: mån 08 aug 2022, 00:24 Vet ej svaret på problemlösning för ditt problem, men sök på Youtbe.

Om intresse finns för min SC-900, hör av dig.
(samma som SC-901, förutom något med equalizern som utvecklades vidare till SC-901)

Min SC-900 köpte jag som en renoverad utbytesenhet, men nyttjade den bara i mycket kort tid för länge sedan (har haft den kvar av nostalgiska skäl)
Medföljer i så fall kodkort, fjärrkontroll + 4st CD-magasin.
Skickat medelande
Bilens utrustning från Vin nr

Du kan kolla utrustningen igenom att trycka in reg[…]

Städat i min V70 D3 my-11. Köpte en V90[…]

Hjälp

Behöver byta denna.hur får man loss den[…]

Framhjulslager V50

Jag har köpt 2st framlager på Biltema m[…]