- ons 03 aug 2022, 19:22
#1507382
Tänker mig göra ett försök att se om jag med mina elektrikerkunskaper kan löda om styrenheten.
Vill inte göra mera skada på kapslingen, då kanske inte Atech2 vill ta emot den, (om jag ger upp).
Har lossat alla låsringarna nu och börjat bryta, hur fick nu upp era?
Sätter felkod 443 efter att jag lossade kontaktstycke & förebyggde med vaselinspray (för framtida problem med glappkontakt)
Har haft felkod 443 tidigare i somras, men det trodde jag löste sig via byte av säkring, har hållit sig så i ca 1mån utan problem, har alltså enbart rört kontakten nu - så det lär vara den och styrenheten som är misstänkta i nuläget.
Vill inte göra mera skada på kapslingen, då kanske inte Atech2 vill ta emot den, (om jag ger upp).
Har lossat alla låsringarna nu och börjat bryta, hur fick nu upp era?
Sätter felkod 443 efter att jag lossade kontaktstycke & förebyggde med vaselinspray (för framtida problem med glappkontakt)
Har haft felkod 443 tidigare i somras, men det trodde jag löste sig via byte av säkring, har hållit sig så i ca 1mån utan problem, har alltså enbart rört kontakten nu - så det lär vara den och styrenheten som är misstänkta i nuläget.
Senast redigerad av 1 Svanis, redigerad totalt 0 gånger.
S70 2,5T 193hk man 1999
S70 2,5 170hk aut 1997
S70 2,5 170hk aut 1997