Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av TommyP86
#1444970
Dom är bra att ha att göra med, men omständiga. Jag har fått fel några gånger, och då har de skickat nytt eller krediterat. Har faktiskt också fått ett sånt ok, men mitt kom från biltema, vilket gjorde det lite enklare att reklamera, och framförallt gick det fortare. Minns inte bil, men tror det var en gammal 850 eller v70.
Användarvisningsbild
av drlecter
#1445026
Händer saker i mitt garantiärende ang Ridex hjullager. Ringde en dam igår och talade om att jag får pengarna tillbaka. Antingen insatt på mitt bankkonto eller insatt på mitt autodoc att handla för. Jag har inte behövt skicka tillbaka hjullagren. Hatten av för Autodoc

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk

#1445030
Grattis drlecter ! (vad skumt det kändes att skriva det med tanke på nicket) :-) Nästan så man börjar tro att de läser jagrullar.se ;-)

Eller så råkar det bara sammanfalla med en förändring i policy. Det är ingen nyhet att det är företagsekonomiskt smart, och dessutom god kundvård, att behandla glasklara garantiärenden generöst och skyndsamt. Det är så man skaffar sig ständigt återkommande kunder (=bästa sortens, och till minimal försäljningskostnad).

Mina pengar har inte flutit in än, men jag vet att det kan ta tid. Kan väl avslöja nu att jag köpte hos Bildelaronline24.se men de är väl bara en av alla de fronter som Autodoc har, tror jag. Har sett att vissa mejl tillochmed har haft autodoc som avsändare.

Monterade in en CarPlay box i bilen. Känns[…]

Dörrlås V-fram

Jo, det var ett kabelbrott. Den klassiska grö[…]

Hej, jag letar efter en lämplig bil till fami[…]

har du provat göra rent sensorn i LMM? an[…]