Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av gubbstrutt
#1440740
Om det var jag skulle det först kollas felkoder.
Låter som om det ev skulle kunna vara en eller flera spjällmotorer som bråkar. Antar att du har ECC.
Kan ju vara att nån liten styrpinne /arm hoppat av. Så att det inte öppnar luftflödet.
Jag tolkar det som att det kommer kyla bara på passagerarsidan.
av Puckosmulan
#1441070
Ja, det kommer kyla på passagerarsidan.
Med lite tricksande med reglagen får jag ibland igång även förarsidan, så min tanke är att något kärvar någonstans, eller glappar.
Användarvisningsbild
av gubbstrutt
#1441147
Prova och tricksa lite mer det kanske börjar funka då. Det kostar ju inget och så kolla felkoder om du känner nån som kan göra det eller nån verkstad som kan göra det billigt.
av Puckosmulan
#1441163
gubbstrutt skrev: ons 14 apr 2021, 22:02 Prova och tricksa lite mer det kanske börjar funka då. Det kostar ju inget och så kolla felkoder om du känner nån som kan göra det eller nån verkstad som kan göra det billigt.
Ja, jag skall göra det :-)
Användarvisningsbild
av Svanis
#1454083
Puckosmulan skrev: ons 14 apr 2021, 23:00
gubbstrutt skrev: ons 14 apr 2021, 22:02 Prova och tricksa lite mer det kanske börjar funka då. Det kostar ju inget och så kolla felkoder om du känner nån som kan göra det eller nån verkstad som kan göra det billigt.
Ja, jag skall göra det :-)
Löste det sig?
V90-fälgar på V60

Är det med 255/35-20 ? Har själv en v6[…]

Sökte runt och hittade det här, efter li[…]

Fjädermellsnlägg

Någon som provat gummi fjädertallrik om[…]

Tackar