Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1423697
Luzifer något sånt lull-lull som att kunna stänga rutorna via fjärren på min gammla bil är inget jag har märkt. Och tro mig jag hade inte gjort annat än att låsa med rutorna nere haha. Och "Himler" jag har ju gått igenom kabelstammen mellan dörr å kaross inget fel där. Plus att jag har ju även summrat kablarna. Jag har ju en sån där reprationsbok som det finns elscheman i dock så går den bara upp till 1999 och inte 2000 kanske inte spelar någon roll, men har tittat på flera olika scheman och en del säger si å andra säger så och då har det varit för 1999 årsmodell och det är den ända årsmodellen jag hittar. Som tex att jag skulle ha relä till fönsterhissarna har letat där alla dom olika reläna sitter men inte hittat något. Har även testat att bytat 5 st olika knappsatser på varde sida men ingen förändring. Det ända som dock händer om jag försöker ta ner rutan från förar sidan det är att knappsatsen på passagerar sidan slocknar så länge jag håller in knappen dock bara åt ett håll kommer ej ihåg vilket. Men sitter någon på ett bra elschema över fönsterhissarna så vore jag evigt tacksam om man fick låna det. Även om det är markerat vart å var alla berörda kablar tar vägen. Tackar så ödmjukast på förhand.

Jag uppskattar svaren. Försöker planera […]

Nytt rekord i väntetid (i alla fall p&ar[…]

Är ovanligt med ljudmatta i 17" men det […]

Bakfjädrar.

Ja du, det är inte lätt att veta nä[…]