Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Majsan
#6082
Vi har just gjort 9000 mils service och det gick på ca 2500:- om jag minns rätt.

Helt ok pris tycker jag.
Användarvisningsbild
av Zilv
#6089
Har lämnat in min bil på skobes 2 gånger och aldrig mer! pga skapat nya fel och inte ha gjort det dom ska göra, fast dom har sagt att dom har gjort det! ( det syns om man har gjort något ) . även har jag en kompis som jobbar på en stor verkstad , där det är ackord, och dom fuskar som fan ! (säger han till mig) . och oftast dom som fuskar är yngre grabbar !
ingen aning varför det e så , men det e jävligt synd att det funkar så på många stora verkstäder! dåligt samtals ämne är det här i allafall för det kan fortsätta hur länge som helst! :???:
Användarvisningsbild
av Halle
#6123
Majsan: Det lät ok, verkar som om det ligger i samma prisklass lite överallt då, själv ska jag lämna i bilen på ett ställe några mil utanför Sthlm.

Zilv: Hmm.....jo alla har ju tyvärr olika erfarenheter från olika verkstäder, synd att du inte kommit till en verkstad du känner dig nöjd med. Du får helt enkelt lämna in bilen till din polare, han borde väl ändå göra ett bra jobb, eller? =)

Dåligt samtalsämne??.....ingen har tvingat dig att skriva :???:

Rekommenderar att vänta med mjukvara 3.0, den[…]

Har du ungefär samma uppskattad räckvidd[…]

Hylsan i vinkel vx

Den kanske passar på äldre?

Tät vevhusventilation?

Absolut inte vanligt. Kan inte minnas att jag bytt[…]