Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1307233
Antar att du känner till typbetecknings skylten på förar sidan i motor utrymmet. Ska enl min instruktionsbok sitta i skärmållaren på sidan bakom strålkastaren. Där ska färg o klädsel nummer sitta. Det enda ställe jag kan komma på är volvo och bildelsbasen. Misstänker att det blir svårt o hitta och dyrt.

Jag såg nu att du verkar känna till skylten.
#1307406
Eller kan man lägga in en annons om att köpa på Blocket.se
Finns dom som har bilar ståendes hemma för reservdelsplockning...
#1307790
hej, idén med annonsen är bra, men min shwedisch räcker inte för det ... och även uppgivandet av annonsen.

En annan ide är att om jag får en bit av det ursprungliga tyget och en del av det artificiella läderet på vänster sida och den skadade delen på vänster sida, kan min sadelmaker hjälpa. Dessa stycken kan vara från en trasig plats ...
#1307837
www delplocken.se goggla på det.

Jag vet inte var du bor men vill tipsa om de här anläggningarna. Obs det går inte ringa eller mejla dit utan man får kolla vad de har för bilar på deras hemsida och åka dit o kolla om delen finns kvar. Egena verktyg för de har inga. Billiga priser.
#1309209
Tack för länken. Endast jag bor i Tyskland ... i söder ... det finns tyvärr inte.

Det skulle också hjälpa mig om jag kunde få en större bit av mina klädsel och imitationskinn.
Så klippa en bit från ett trasigt sätesuttag.
Naturligtvis gillar jag att betala för det.
Då kan jag använda den från min sadelmästare.
hälsning
Holger
Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]

Först måste du ta bort den beiga plaste[…]