Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av kenlav
#78458
Blev för ett 3-veckor sedan av med min Vinge på bakluckan (den med inbyggd bromsljus). :evil: Har någon här på FORUMET blivit av med sin Vinge??

Efter stölden kontaktade jag den förre ägaren till bilen och denne hade blivit av med 2st på 3-år... Kan den vara så stöldbegärlig :???: Eller är detta ett Storstadsfenomen tro?? Jag bor i Stockholm...
Nu är kärran inne för rep av plåtskada efter stölden och omlack av luckan.

Någon ny Vinge vågar jag ej få monterad med tanke på förre ägarens historia (samt råd från Polisens skadereglerare) utan jag får den Vingen vid sidan om i orginalförpackningnen med alla monteringsdetaljer för att sätta dit vid eventuell försäljning i framtiden för att öka värdet.

SÅ är det någon som är på jakt efter en ny Vinge till sin Volvo 854, (Passar även 240 tyvärr, det är väl i dom kretsarna med största sannorlikhet :-~ finns att fånga) Nu blev jag lite sarkastisk...
För 854 folket har säkert råd att betala för sina Vingar.

Du som kan vara intreserad av en (Ärlig Vinge) håll koll på Blocket om någon vecka eller så... på en komplett VIT Vinge med inbyggt bromsljus.
Levereras i orginförpackning för 2.500:- , kan skickas mot postförskott för samma pris... eller meila mig på forumet.. (Om du inte kan vänta på anonsen på Blocket)

Fast att jag just nu är {:-O på alla som inte kan hålla fingrarna i styr och sno från andra ...God fortsättning på det NYA ÅRET (D) till alla på Forumet
Stoppklack till handbroms

Jag har köpt "allt" till nya bakbro[…]

Originalbas till V70

Har satt i originalbasen i V70:in och kopplat in a[…]

Du får alltså felkod 1-1-3 en stund ef[…]

C30 d2 2012 returledning

Varit med om detta fenomen på en D2a tidigar[…]