- fre 23 nov 2007, 15:51
Är inte helt säker på vilken torx, men tror det var 25 el 27. Jag återanvände min slangklämma utan problem :)
Moderator: Moderatorer
snowman skrev:Tack för svaren!jag vet inte vad jag ska säga riktigt... :shock:
En verkstad i Kristianstad har saggt att de kan börja med att byta LMM, visar det sig att det inte är denna så krediteras jag för denna och de bytar då istället Lamndasonden, men då hamnar väll notan på nåsonstans runt 3000 kr.
Stroebeck: Tjenar stoffe, kul att se dig här ! :shock: Att felet måste åtgärdas är det inget snack om, man vet ju aldrig hur länge förra ägaren körde med bilen på detta viset. Kan dock konstatera att bilen går väldigt bra i dagens läge.
Jag har som saggt köpt en LMM från biltema för 900 kr(med 1 års garanti), jag är lite osäker på om jag vågar sätta i denna!? men de e kanske inga problem? Annars har Mekonomen för 1800 kr, men de är ju säkerligen också en pirat LMM!?
Det kan ju vara så att LMM inte är kass! isåfall får jag ändå lämna in bilen för att få lamndan bytad vilket säkert kostar en del(2500-3000 kr).
Phantom: Nä vi har varit i kontakt med Bosch via telefon nu och de säger att ingen uppdatering verken på bilen eller LMMn behövs.
Hej! Jag har en Volvo PV 444 från 1953 med 6[…]
Nu har jag lyft av multiremmen och det gö[…]