Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
Tusse skrev:Toyota..? Men detta är väl ett Volvoforum? Tror att du hamnat i totalt fel forum. Sök på nätet så hittar du säkert rätt.
Vad är det för fel på cobra larm undrar jag ???
Du sågar alla larm utom defa och cargard då vill jag ha svar på dina erfarenheter av cobra larm???
Försök att glömma toyota nu även om det kanske snurrar runt i skallen.
Sen ett tips volvo 850 varvar ej 15000rpm :wink: :wink:
Vi diskuterar volvo larm inte carguard (S)
Berätta var du parkerar så kan vi leda dit några och länsa din bil. :wink:
Du har visst en vinge oxå eller hade :wink:
av Tusse
grammse skrev:
Tusse skrev:Toyota..? Men detta är väl ett Volvoforum? Tror att du hamnat i totalt fel forum. Sök på nätet så hittar du säkert rätt.

Tror att du behöver ta Din medicin, har Du glömt den idag?? Du verkar ju faan helt vriden i knoppen. Är du kriminell eller vad??? :twisted: :twisted:
Min förhoppning är att en av moderatorerna talar förstånd med dig.
Har du inget eget liv att ägna Dig åt, gå ut i solen istället för att skriva en massa SKIT på forumet. (Jubel åsna) :D
Användarvisningsbild
av Nexus
Tusse skrev:
grammse skrev:

Tror att du behöver ta Din medicin, har Du glömt den idag?? Du verkar ju faan helt vriden i knoppen. Är du kriminell eller vad??? :twisted: :twisted:
Min förhoppning är att en av moderatorerna talar förstånd med dig.
Har du inget eget liv att ägna Dig åt, gå ut i solen istället för att skriva en massa SKIT på forumet. (Jubel åsna) :D
Jag talar gärna med någom moderator. Men har fortfarande inte fått svar på vad som är fel på cobra larm???.

*De andra fabrikaten är ej ens värda att nämnas som tex, Cobra, m,fl. *

*För att larmelektroniken skall fungera fullt ut så krävs det en optimal installation av larmet, annars så strular det oavbrutet.*

Vräk ur dig alla saker du kan för att förnedra mig. Jag har hållit mig till tråden hela tiden vilket du har lyckats med.Sen att du kopierar ut det som inte passar dig får du stå för.
av Tusse
Gå och dra nåt' gammalt över dig. Du är ju för fan pinsam. Vem tror du vill snacka med någon, som hotar med att leja ett gäng ligister som ska plocka min bil ren. Du hör inte hemma på detta forum. Attans typ :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Användarvisningsbild
av Nexus
Tusse skrev:Gå och dra nåt' gammalt över dig. Du är ju för fan pinsam. Vem tror du vill snacka med någon, som hotar med att leja ett gäng ligister som ska plocka min bil ren. Du hör inte hemma på detta forum. Attans typ :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Det ända jag begärde att du skulle svara på vad det är för fel på COBRA larm !!!!!!! Det var långt innan du börja thaffsa om Toyota.
Varför inte bara svara på frågan eller vet du ej vad du mena med att cobra larm är bara skit????
Jag har själv kontaktat 2 av moderatorerna. :!: Så får vi se vad de anser om dina utlåtanden som: åsna,jubel idiot,vriden i knoppen mm mm.

Hur skulle jag kunna veta var du bor eller har bilen står???
Men du har ju lyckas berätta för kriminella om volvos ev larm brister. Det tackar vi andra på forumet för.
av Addekarlsson
Grammse skrev oxå jobba i formen dåtid, och talade bara om sina erfarenheter.
Så Grammse behöver nog inte söka på nätet för att hitta rätt, eftersom han numera kör en V70.

Att ha larm på sin bil är bra, men larm stoppar bara dom ärliga tjuvarna.

Volvos larm är cargard, för er som inte visste det. I min 960 sitter ett volvo original, byggt av cargard.

Så vill jag oxå be om att alla lugnar ner sig lite. Börja kalla folk för jubelåsna, be någon ta sin medicin och liknande är inte det sättet man för en diskussion vidare framåt på.

Mvh/ Adde

Tjena på er längesen sist. Jo jag m&ar[…]

Byta inre drivknut problem

Hur har det gått? Samtidigt nyfiken på[…]

Hej! Jag har en Volvo V70 2,4T, 2001, 365 000 km[…]

Tre år med Volvo V90 CC

Ovanstående livslängd på bromsbel[…]