Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av jentan
Lucif3r skrev:Baibai!
förstår inte va du gör på den här sajten lucif3r du verkar mer kritisera folk än att kunna något själv :-(
Användarvisningsbild
av Tungviktarn
jentan skrev:
förstår inte va du gör på den här sajten lucif3r du verkar mer kritisera folk än att kunna något själv :-(
Jentan- folk stör sig på såna som bara kräver att man ska svara direkt...
Användarvisningsbild
av Lucif3r
jentan skrev:förstår inte va du gör på den här sajten lucif3r du verkar mer kritisera folk än att kunna något själv :-(

Ptja, du har nog inte läst speciellt många utav mina inlägg då, eller förväxlat min sarkasm/ironi med kritik.
Men vad förväntar du dig för svar när du säger "Då hade man ingen nytta av den här sajten hej då"?

Och sen är det ju lite som Tungviktarn säger också. När en ny medlem kommer och mer eller mindre kräver ett svar så försvinner liksom viljan att försöka hjälpa.
Alla på detta forum hjälper varandra av egen vilja, ingen får betalt för det. Med det i åtanke kan man helt enkelt inte "kräva" ett svar, då ska man åka till en verkstad - där kan man kräva ett svar, då du betalar för det.

Sen kan vi ju diskutera hurvida dina inlägg var informativa i all oändlighet också. Det är lite som "min bil startar inte, vad är det för fel?".
av JT855
Sen framkom väl aldrig vad som egentligen var problemet med själva bilen? Bara att den har felkoder? Ja mena, om det inte finns några fel på bilen, varför bry sig om felkoderna?
Volvo Selekt garanti

Det var bland det dummaste jag hört, nu har j[…]

Hej igen. Bytt pcv huset inkl slangar. Motorlampa […]

Okej. Tack för svar! Jag var lite inne p&ari[…]

Nu har jag testar att smörja kontakten p&arin[…]