Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

okunnig skrev: Orolig, men litar mkt på meken...
Ja det är ju alltid svårt att veta ... Även en stentrevlig kille kan ju vara en skojare, eller enbart en snäll klantskalle utan koll.
av *pettson*
Grejen är inte att sätta åt nån. Har man dom tankarna är man helt fel ute. Däremot har du betalat för en reparation. OM ljudet härrör från densamma är det inte korrekt utfört. ELLER så har följdfel uppstått.
Konstigt nog är alla rädda för att gå tillbaka till verkstan och fråga?. Om man lämnar in en klocka för batteribyte och får tillbaka den med armbandet söndervridet så ja då jävlar... Eller om man köper ett par dojor för endast 99spänn. Dom kör man gladeligen ned i halsen på kassörskan som inte ens varesej beställt skiten eller påstått nåt om den. Men reparationer för 15-20 tusen gnäller man om med handen knuten i fickan? (menar inte just dej och just ditt fall faktiskt. Utan allmänt.
Man har också alltid åsikten att man blivit *blåst* eller på annat sätt förd bakom ljuset. tidsstress och slumpen existerar tydligen inte på verkstäder.
Vad jag vill säga är väl att fel kan uppstå vid reparation. UTAN att man är både dum i huvudet eller falsk eller för den delen en skum person. :wink:
*pettson* skrev: Vad jag vill säga är väl att fel kan uppstå vid reparation. UTAN att man är både dum i huvudet eller falsk eller för den delen en skum person. :wink:
Visst Pettson. Det finns ju alla varianter.... Så det vettiga är väl att gå tillbaka till verstan, och vara öppen för vilken variant som kan vara aktuell. Jag menar bara att personen i fråga är en trevlig prick, inte nödvändigtvis, är relevant för bedömningen.

..Nu borde ju läget vara ca 100 miljarder k[…]

OM RYSSEN KOMMER

… ”aldrig försökte” =[…]

Roligt när ett av mina gammla inlägg bid[…]

Hjulsidor Volvo 740 GL -91

Det började med att motorstarkare varianter a[…]