- sön 16 jul 2006, 21:02
#51775
läste detta på trimforumet...
gör en kontroll på din bil att det variabla insuget fungerar..
Det märker du om du gör en uppvarvning på t.ex tvåans växel.. den ska ha en markant topp på över 4000rpm.. finns inte denna så är troligen det variabla insuget ur funktion som på 80% av alla GLT..."
bara att kontrollera vacumslangar och elkablar..SEN kan det tänkas bli roligare att köra den igen.. Wink"
hur kollar man detta?? jag kan inte så mycket om detta:) kan man lämna den till nån verkstad så dom kan kolla eller är det lätt att fixa detta själv? som sagt en lätt bra beskrivning vore bra.. kostad att lämna in för en koll m.m
gör en kontroll på din bil att det variabla insuget fungerar..
Det märker du om du gör en uppvarvning på t.ex tvåans växel.. den ska ha en markant topp på över 4000rpm.. finns inte denna så är troligen det variabla insuget ur funktion som på 80% av alla GLT..."
bara att kontrollera vacumslangar och elkablar..SEN kan det tänkas bli roligare att köra den igen.. Wink"
hur kollar man detta?? jag kan inte så mycket om detta:) kan man lämna den till nån verkstad så dom kan kolla eller är det lätt att fixa detta själv? som sagt en lätt bra beskrivning vore bra.. kostad att lämna in för en koll m.m
850 GLT -95