bogos80 skrev:undrar är det nån som har volvo FcR alltså hela verationen inte bara demot , funkar det braVol FCR fungerar skapligt, men det är absolut inte nåt extremt bra program. Det täcker inte 10v motorer t.ex.
Moderator: Moderatorer
bogos80 skrev:undrar är det nån som har volvo FcR alltså hela verationen inte bara demot , funkar det braVol FCR fungerar skapligt, men det är absolut inte nåt extremt bra program. Det täcker inte 10v motorer t.ex.
bogos80 skrev:köpte också en kabel men fick bara med demo skiten :(1500 pix bara så har du fullversionen om du i övrigt är nöjd med allt.
*pettson* skrev:Så det pratar inte med Fenix? Bara Boschsystem?bogos80 skrev:undrar är det nån som har volvo FcR alltså hela verationen inte bara demot , funkar det braVol FCR fungerar skapligt, men det är absolut inte nåt extremt bra program. Det täcker inte 10v motorer t.ex.
Sparkz skrev:Nej tyvärr pratas det inte med Fenix. Det hänvisas bara till att bygga sej en blinkkodsvisare även till 96-.*pettson* skrev:Så det pratar inte med Fenix? Bara Boschsystem?bogos80 skrev:undrar är det nån som har volvo FcR alltså hela verationen inte bara demot , funkar det braVol FCR fungerar skapligt, men det är absolut inte nåt extremt bra program. Det täcker inte 10v motorer t.ex.
Jag har bytt jobb och har inte längre tillgång till VST och VIDA, och börjar inse att jag behöver nånting annat. Gärna något som tar annat än bara motor, ABS osv...
Jag har väldigt dålig koll på vad som finns, vi köpte nån Elmscan till ex-jobbet för att ha till andra märken men den var jag inte så imponerad av...
Hydroscand svarade faktiskt och de har slangar s&a[…]