Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

av bilman
#1317886
Grillen i torpedplåten är full med löv, ludd och allt möjligt småflygande, Har sett en 945 på en parkering som har skyddsplåt som såg ut som man bara skjuter den mot framrutan, täcker över grillen, dock är denna plåt är lite högre bak så att luftpassagen är fri. Den var av samma färg som bilen. Undra om någon vet var man köper denna skyddsplåt? Räknas den kanske som styling?
Användarvisningsbild
av gubbstrutt
#1317940
bilman skrev: ons 22 maj 2019, 18:49 Grillen i torpedplåten är full med löv, ludd och allt möjligt småflygande, Har sett en 945 på en parkering som har skyddsplåt som såg ut som man bara skjuter den mot framrutan, täcker över grillen, dock är denna plåt är lite högre bak så att luftpassagen är fri. Den var av samma färg som bilen. Undra om någon vet var man köper denna skyddsplåt? Räknas den kanske som styling?
Hör med sc styling eller Hova eller V parts. Eller om din volvo handlare kan ha nått ligga o damma.
Du vet säkert att plåten framför rutan går o ta bort. Och rensa lite under. Bytte ut den för länge sedan pga rost.
Lister o så kan troligen vara svåra o få tag i . Det heter snowcap som White sade.

Obs jag jobbar inte på någon av firmorna. Eller gör nån reklam som jag tjänar på utan jag tipsar bara där det skulle kunna finnas. Gäller alla firmor nämnda ovan.
Hoppas (alla) på forumet tycker att mitt meddelande håller sig till ämnet :-)

Väcker gammal tråd, har exakt samma fel[…]

Udda specade bilar

Skinnklädd panel saknas på väldig[…]

Man kan ju ladda batterierna när man k&ou[…]

Är det inte bara en sprucken slang? Ta bort b[…]