Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SebSE
#1245987
Haha. Och är man från riktiga norrland, Dvs Norrbotten så tycker man att allt söder om länsgraänsen mellan Norr och Västerbotten känns lite skånskt och kontinentalt svamligt.
#1246026
Klistrat en tejpning på vindrutan. :mad:
Mötte en bil på en två/enfils väg med vajerräcke i mitten. Jag såg, cirka 50 meter innan vi möttes hur en sten kom flygande från hans bil. Träff i rutan, lite utanför mitt siktfält. :devil: Blir en tur till Volvo i morgon, förhoppningsvis går det att laga.
#1246037
Kan annars varmt rekomendera carglass uppe vid Sjöborondellen iallafall om du bara ska laga stenskottet,fick riktigt bra bemötande där.

Jag har iallafall:
Tankat
Tvättat med meguiars gula schampo och det blev riktigt fint,mina svarta gummilister under rutorna som jag skrev någonstans att de ser "billiga" ut blev riktigt svarta och fina nu istället för flammiga.
Körde Bilt Hamber Korrosol innan tvätt och den gjorde jobbet med flygrosten och luktade gott.
Torkade sen bilen med Waxdogs Giant Drying Towel,mycke fint resultat.
Till sist så behandlade jag rutan med Aquapel.
#1246075
Dunkade på nya däcken (falken fk510), än så länge supernöjd. Lite mjukare i gången än bridgestone s001, rätt mycket tystare och med bra precision. Har bara hunnit med 35 mil än, så vi får väl se hur livslängd och våtgrepp är. Och de små små vibrationerna jag dragits med i bridgestone är som bortblåsta. Otroligt skönt.
#1246264
EbbevonVolvo skrev:Klistrat en tejpning på vindrutan. :mad:
Mötte en bil på en två/enfils väg med vajerräcke i mitten. Jag såg, cirka 50 meter innan vi möttes hur en sten kom flygande från hans bil. Träff i rutan, lite utanför mitt siktfält. :devil: Blir en tur till Volvo i morgon, förhoppningsvis går det att laga.
.... och det var inte tillåtet att laga det stenskottet. För nära "tittfältet". Ny ruta skall monteras i mitten på maj. :-o Låååååååååååååång kö för att byta ruta. 1600:- åt hel-vete.
Vi får väl ställa in middagen hos Tareq Taylor på lördag. ;-)
#1246268
Du kan väl diska av notan ,hos Tareq då.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
  • 1
  • 923
  • 924
  • 925
  • 926
  • 927
  • 1849
Dräneringen till panoramataket v90

Har för mig jag har sett här i forumet. […]

Har inget vinande ljud i min V60 T8 2022 eller i f[…]

Löste sig. Tydligen hade förre ägar[…]

Foliera mittkonsolen V60

hehe ja så är det, pengarna rinner iv&a[…]