Moderator: Moderatorer

#1244540
Själv fixade jag äntligen strålkastartorkaren så att bilen går att besikta. Självklart lyckade jag börja precis när himlen öppnade sig men har man väl börjat får man fullfölja..

Besiktning i veckan. Tror inte det ska vara något men man vet ju aldrig med en gammal bil :-)a
#1244547
Tvättat, blev 114 minuter i hallen. Fick avfetta två gånger för att få bort alla svarta prickar.
Försökte dessutom räkna hur många stenskott det finns på kärran, men tappade räkningen.
Tak, a-stolpar, backspegelkåpor, huv, och hela fronten är fulla med märken efter en vinter... :-/
#1244589
Man ska inte titta så noga.. :-P

Första gången jag körde i regn efter andra omgången HydrO2. När jag parkerat bilen i garaget var bilen nästan torr för att allt runnit av.. Jäkla hal yta för inget jobb. Fortfarande sjukt imponerad av produkten.
#1244604
SBergdahl skrev: sön 15 apr 2018, 20:29 Man ska inte titta så noga.. :-P

Första gången jag körde i regn efter andra omgången HydrO2. När jag parkerat bilen i garaget var bilen nästan torr för att allt runnit av.. Jäkla hal yta för inget jobb. Fortfarande sjukt imponerad av produkten.
Så sant!
Får spegla mig i glansen av resultatet av Tershine istället :-)
#1244912
Beställt nya sommarmackor (igen). Beställde hos mister-auto förra veckan, tog dem endast 7 dagar att konstatera att de inte fanns i lager
Så nu testar jag lyckan hos popgom istället. Har inte några jättestora förhoppningar, man kommer väl få rulla dubb till midsommar.
  • 1
  • 920
  • 921
  • 922
  • 923
  • 924
  • 1849

Candid connections: Platform for casual relationsh[…]

Den heter startspärr ibland också. Sitt[…]

Har en dansk V60 MY2020 Early. Skrev därf[…]

Ja Harman kardon låter mycket sämre i g[…]