PV, Duett, P1800, P1900, Amazon, 140, 160 relaterade ämnen men här diskuterar vi även Volvo 903 (Valp) & TP21 (Sugga) samt EPA och A-traktorer

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av gubbstrutt
#1330261
@Axelb, Den stannade när du släppte gasen o small när du gasa har du kollat mebranet i fuggen och så att vaccum kolven löper lätt i fuggens lopp?.
Allt annat med tändningen har ju genom gåtts här. Om inte tändkablar sitter fel som jag har för mig att nån nämnde.
av Amarace
#1330320
"är nog på rätt ställe" ?? Finns inget "nog" i den frågan, endera är dom rätt eller inte, ta en bild och lägg upp så att vi ser. Är viltigt att det är rätt.
av Tannemyr
#1341538
Sent svar, men för mig som drabbats flera gånger av dålig kondensator som ger samma symptom, dvs man blir galen
för att man just bytt eller inte misstänker den. Pröva att byta den och se till att den är ordentligt jordad i skruven som är för hållaren.

Jag läste en gång om en som kört i ett gupp och motorn dog, efter nästan galenskap så var felet att oljestickans handtag
låg mot kondensatorn, vridit sig i guppet ( och var väl nedböjt), dom vred på den och allt blev som vanligt.....
Service

Vet brorsan skulle ha storservice på sin XC6[…]

Felkodsläsare vida

Enheten du söker kallas DICE och finns p&arin[…]

Lägg gärna ut en bild från samma v[…]

Vi som beställt EX90

Vilka konkurrenter är det? Som jag ser de[…]