Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av oldtimersmc
#764592
Plötsligt händer det!!! Något är på väg enligt bussgods, jag är skeptisk på förekommen anledning...
av Cox
#764617
Aha se där !
Den som väntar på något gott väntar alltid för länge :-) va bra att det verkar lösa sig för dig.
Hoppas midsommar var bra, här i norr var det hur bra som helst varmt och skönt.
av Jennyn
#765141
Jag beställde min bur sista januari. Betalningen var visserligen något sen, som var helt okey enligt Stellaburen. Buren kom till mig för två veckor sedan, med förklaringen att leveransen var sen på grund av "min sena betalning samt alla ändringar jag gjort under tiden".

Jag beställde en dubbelbur med "ändringarna" ett golv samt en mindre anordning då jag beställt en specialbur också till sidodörren. Vad fick jag efter 5 månader? En enorm enkelbur, som varken går in på bredd eller höjd, utan golv och utan den specialändringen jag gjort. Det gick inte hellre att smidigt öppna grinden för sidodörrsuttymmet.

Svaret jag fick var; vi har skickat så många mail så det är lätt att det blir fel. Ungefär.

Jag vill ha en fraktsedel så jag kan skicka tillbaka hönsgården samt pengarna tillbaka, han lägger då fram det som om att han kan vara bussig att göra mig en ny bur. Nej tack blir mitt svar och då hör man inte av honom igen...
Användarvisningsbild
av joel80
#765163
Anmäl till ARN.. betalar han inte tillbaka hamnar han på svarta listan vilket vore helt rätt för en sån skojare! Har man dålig kundhantering ska det kunna gå att hitta det innan man köper.. ARN är ett bra verktyg.
av oldtimersmc
#765280
Å det blev en bur ! Precis en sådan som jag hade beställt. Fin är den och prisvärd vill jag påstå i princip lika bra som Jeppeburen (bara nästan).
Men det övriga, kundhanteringen djävla sättet att systematiskt inte svara i telefon, skita i mail och sedan komma med diverse bortförklaringar funkar INTE :twisted:

Hur kan man sumpa bort en så fin produkt med den kundhanteringen? så däjdra ofattbart.
Ställaburen är värd ett bättre öde.
av Jennyn
#770325
Nu har jag inte hört av Stellaburen på över en vecka trots att han sist skulle skicka en retursedel. Det är helt otroligt dåligt gjort och jag blir arg samt jävligt ledsen att man behandlar sina kunder som skit!
av Ebba2013
#837624
Stellaburen är numera i ny regi, jag köpte en bur därifrån nyligen och fick superbra service. Företaget heter E Råbom Produkt AB och ligger i Bergsjö.
av oldtimersmc
#1218483
Aaa Ebba Råbom...
Well hoppas att de sköter kundvården bättre nu än tidigare...
Om så är fallet så rekommenderar jag produkten å det varmaste, för som jag skrev så är den bra...

Nya E-klass AllTerrain kanske? Ja jag gick fr&ar[…]

Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]