Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av flippan90
#577880
Det är väldigt sant, tänkte inte riktigt på det....
Jag bor i Göteborg men är även mycket i Stockholm där jag kommer ifrån från början
av flippan90
#577887
Okej vad är det jag ska ha helst av "AC värmefläkt" eller "Värmefläkt" haha? Måste tyvärr vänta tills löning med att köpa lite knapert just nu haha!
Användarvisningsbild
av goransson89
#577889
Det är samma sak... Bara skrotarna som kallar dom för olika saker. De flesta skrotar erbjuder faktura :) Ring och hör, beställ, laga, åk, betala när lön kommer :)
av flippan90
#577895
Killen med koll! haha ska kolla upp de där direkt! Men de är alltså inge svårt att skruva loss skiten under handsfacket och sådär =)?
av flippan90
#577896
Killen med koll! haha ska kolla upp de där direkt! Men de är alltså inge svårt att skruva loss skiten under handsfacket och sådär =)?
Användarvisningsbild
av goransson89
#577903
Har du torx verktyg t.ex:

Bild

och en ficklampa så borde du klara dig galant! :)

Och som dom andra också säger. Plasten under fötterna på passagerarplatsen måste bort. Och det underlättar att skruva bort handsfacket också :)
Användarvisningsbild
av taxi
#577913
Ett tips: använd sökfunktionen här och läs på om kupefläkt, så får du veta lite mer om vad du håller på med!
Lycka till!
Ps. Googla gärna också, man kan ofta köpa nya delar till liknande priser som skrotarna erbjuder!

Dagens ungdom

Johnnype är en hjälte https://www.jagrul[…]

Till och med här börjar det bli lite v&a[…]

Ingen såg det komma när hela huset &au[…]