Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av opA
#296543
Har börjat fundera på nya däck och fälgar till bilen men eftersom jag inte är någon expert så får jag väl höra med er andra.

Passar svarta fälgar till en svart bil ?

Fälgarna jag siktat in mig på är dessa:

Bild

.

... och bilen dom ska sitta på är denna bil:

Bild

Såg en svart BMW med svarta fälgar igårkväll och det såg väl sisådär ut.. men eftersom nu detta är en Volvo ( :mrgreen: ) borde det väl se bra ut, eller hur ? ;-//

Tips, tack ! =)
Senast redigerad av 1 opA, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av Ticken
#296593
Det är ju individuellt med smak å tycke och så, men om jag vore du så skulle jag köra på det. Sen tonar du rutorna kolsvarta..
Det är min stil :)

/Ticken
Användarvisningsbild
av opA
#297086
Precis vad jag tycker med.. går det att få det för svart ?

En kan tycka det är snyggt med svart rätt igenom.. vissa tvärtom. Men det är väl som allt att alla kan inte tycka likadant.

Vi får se vad som händer.. 10.000 kr på däck & fälgar är väl inget jag trollar fram just nu. :roll:
Användarvisningsbild
av Severin
#297378
Grammse skrev:jag är utan sorten att fälgarna ska synas. svarta fälgar smälter in för mycket men bara min åsikt :P
Min åsikt oxå grammse, fälgar ska synas, är väl därför man kostar på sig såna
Användarvisningsbild
av opA
#297482
Grammse skrev:jag är utan sorten att fälgarna ska synas. svarta fälgar smälter in för mycket men bara min åsikt :P
Kan väl hålla med dig om detta.. fan vad ni skapar turbulens i tankeverksamheten nu. :mrgreen: ?:-/

Jag som trodde att det skulle vara så snyggt.. vad skulle ni valt för 17" fälgar på bilen i fråga då ?
Användarvisningsbild
av Fluffen
#297499
På svarta fälgar får det gärna vara nått litet krominslag, då kan det passa fint på en svart bil.
Helsvarta fälgar på en svart bil är jag rädd blir lite tråkigt.

Har förövrigt nya Dotz roadster BL 17" på min vita 945:a, attans snyggt. :D
Användarvisningsbild
av Tomas88
#297868
Tycker inte heller att helt svarta fälgar passar till svart bil. Men det är vad jag tycker. Det viktigaste är ju att du är nöjd med din bil. Men det kan ju visserligen vara intressant att höra andras åsikter ändå. :)
TuneIn

Någon som märker stor skillnad på[…]

Isärplockning av lyktan kommer bli mycket int[…]

Det du länkar till den nedre lite dyrare ser […]

Finns mjukvara som låser haldexen hårt[…]