Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av cybermunk
#248220
Den har liksom inte min bil i listorna har kollat runt och hittar inte Volvo 745:a i någon lista antingen är jag blind eller så finns den helt enkelt inte med i listan.Lampguiden F*n vad jag hatar när jag inte hittar det jag söker på en så känd sida som philips ändå är.
#248236
Håller med! Jag kollade på min 240. Det fanns inte heller. Men däremot 440 och 460. Finns det några sådana bilar kvar?

Ett tillägg: Det var inte min mening att vara elak mot 440/460. Det var nog en god bil på sin tid. Jag hade faktiskt tillfälle att göra en bra jämförelse i början på 90-talet. Jag hade en Volvo 460 som hyrbil (resejobb). Samtidigt hälsade jag på en bekant som i samma veva hade köpt en Renault 19, och dom bilarna ansågs vara väldigt lika varandra, samma storlek, samma motor, väldigt snarlika i utseendet etc. etc. Jag fick tillfället att kliva direkt ur Volvon och i Renaulten för en provtur. Jag måste säga att Volvon var klart mycket bättre, i alla fall i min smak.
Senast redigerad av 1 Rådlös, redigerad totalt 0 gånger.
#248248
Den guiden e ju inte ett öre värd om inte ALLA bilar finns med modellmässigt
#248339
Jag håller med er om att den är värdelös. V70N har ju flera olika strålkastare och lampor beroende på om man har xenon/halogen, vilken årsmodell man har m.m. Den guiden har ingen koll alls på det. Samma med dimljus till någon modell, står fel där med. Kommer inte ihåg vilken modell det var.
Kan dom inte har 100% korrekt information är det väl ingen mening att den finns. Går du ändå inte att lita på den..
#248568
Kombinationen Instruktionsbok+jagrullar.se e GULD VÄRD!!
Givare i kylaren hoppar ur

Låter som en rimlig orsak, blir väl til[…]

Jag använde domkraft vid byte på min S4[…]

Har läst igenom flera trådar om att byt[…]

Problemet är ju att sådana här app[…]