Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1571432
Efter jag hade samma fel så tappade den bort sig totalt, slutade med att jag köpte nya (begagnade) strålkastare :/

Jag hade dock problemet med att min ena helljuslampa smälte plast, så jag hade plaströk på insidan jag ändå ville ha bort :oops:
#1571433
Steffe3 skrev:Efter jag hade samma fel så tappade den bort sig totalt, slutade med att jag köpte nya (begagnade) strålkastare :/

Jag hade dock problemet med att min ena helljuslampa smälte plast, så jag hade plaströk på insidan jag ändå ville ha bort :oops:
Det fungerade inte efter att du bytte styrenhet?

Fan jag skulle haft VIDA. Har ju en Vida dice 2014. Men då måste man manuellt lägga in chassienummer i en databas har jag för mig ...
#1577314
Nu är det dags att ta tag i styrenheten. Hittade denna på AliExpress: https://www.aliexpress.com/i/1005006490800902.html
Ser på pricken likadan ut som den jag har, står dock att den är till en BMW. Men det står BMW på min styrenhet också. Är detta något som måste kodas in?
Är sugen på att bara beställa hem en för test, är ju inte jättemycket pengar.
Odb/felkådsläsare...

Jag kan varmt Rekommendera Foxwell NT710 om du ska[…]

Kan vara bränslepump - ger ingen felkod. Igen[…]

Elpriset

Det måste väl ändå inte komm[…]

Motorstyrning service erfodras

Du kan nästan dra en lapp ur en hatt om ors[…]