Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1577230
Kul att se att den är igång igen, om 1,5 månad får jag ut och köra min 850 Turbo igen :-)
#1577245
Jag förstår, en del saker går ju inte att skynda på. Vare det saker man längtar efter eller vill komma vidare från

Skickat från min Pixel 8 via Tapatalk

#1577325
White skrev:Har fått hem olja till ett oljebyte, samt en ny "Eyelet" till batteriet då blinkdioderna
gett upp på den gamla.
Bra puts på Volvos bästa bil, 945. Ja i alla fall en mycket bra bil. Jag blir glad varje gång jag ser en riktigt fin. Saknar faktiskt min 97 SE ibland.

Dom där ”Eyelet” är inte en bra produkt, sett till hållbarhet. Gjorde gång på ett par tre stycken på min XC60. Den ena brann duktigt. Sen blev det en vanlig kontakt och en bluetooth enhet i stället.
#1577494
Fick på sommarhjulen i dag, så jäkla gott! 8)
Såg när hjulen var av att bromsklossar fram är i stort behov av byte, inte mycket kvar.
Har en omgång TarOx klossar på hyllan, så det är ju kanon. Inte helt gratis annars.

Tid är beställd på Volvo för bromsklots och motorolje byte på kärran, sedan rullar den
en säsong till... [thum]




Bild

Bild

Bild
  • 1
  • 273
  • 274
  • 275
  • 276
  • 277

Det är definitivt ett intressant projekt som […]

Tjena, hade felkod för lambda och LMM, radera[…]

Svajig tomgång

Hej, ny här då'ra men har en fråg[…]

Är inte helt säker, men jag tror att du […]