Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av totfof
#141488
Någon som har handlat sin bil från volvobil.se? Såvitt jag kan förstå så är det ett dotterbolag till volvo som säljer både nya bilar samt begagnade bilar till volvoanställda (och renault & ford).

Sååå, någon som har erfarenhet av att deala med dom? :D
av totfof
#141705
Måste säga att jag är lite förvånad att ingen verkar ha någrsa erfarenheter av att handla från Volvobil.se. Rimligtvis borde väl här hänga lite volvoanställda som har köpt sin bil genom dom?

Det enda jag undrar över är hur om ni har positiva eller negativa erfarenheter av dom.
av OrsonGbg
#141710
Jag handlade min bil där, har bara goda erfarenhet av dem. Bra utbud och ofta mycket rikligt utrustade bilar. Köper nästa bil där också ifall något roligt dyker upp.
Användarvisningsbild
av Brainy
#141740
totfof skrev:Måste säga att jag är lite förvånad att ingen verkar ha någrsa erfarenheter av att handla från Volvobil.se. Rimligtvis borde väl här hänga lite volvoanställda som har köpt sin bil genom dom?

Det enda jag undrar över är hur om ni har positiva eller negativa erfarenheter av dom.
Bara nyköp, nemas problemas.
Känner en som fick rejäla problem efter att ha köpt en beg. där men den typen av maskinella fel hade nog gett problem oavsett var den varit köpt.


mvh
Anders
Användarvisningsbild
av Funk
#141764
Jag har köpt 2 begbilar där, inga problem och bra service.. Men om dom är billiga idag det vete fan...

/Thomas
av Ronne
#141783
Köpte min skorv begagnad där. Inga problem å personalen var trevliga!
Användarvisningsbild
av Jon
#141860
Köpt min classic där, har funkat fint so far... Endast 50 mil ännu.

Första gången jag köpt bil så jag har inget att jämföra med, men jag kände att jag fick gensvar på mina önskemål och ingen påprackning.

/j
Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]

Först måste du ta bort den beiga plaste[…]