Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Derank
#1229845
nu jäklar snöar det isbjörnar på tvären här , och stopp tametusan överallt snart, blir till att dra några omvägar in till city sedan.
Användarvisningsbild
av grillchips
#1229853
Solen skiner i Stockholm!
Användarvisningsbild
av SvenB
#1229862
Samma här, men det ändras nog snart ??:-/
Användarvisningsbild
av Derank
#1229969
ja, det var länge sedan man såg så lite trafik en eftermiddag i city, tog mig en bra stund att åka 2mil, var stopp lite här och där, jaja,m nu verkar det avta iaf. Kom väl en 4decimeter under dagen skulle jag tro
Användarvisningsbild
av Perra83
#1229978
Det jobbiga nu med snön är att det blir tillkört innan det hinns med att plogas. Det var skapliga tvättbrädan redan igår efter allt snöande. Ännu värre idag.
Kunde köra av snön runt huset som kom inatt redan imorse. Först nu ikväll kom plogbilen så nu är det okej.
Användarvisningsbild
av joel80
#1230021
Pust.. kom hem från jobb vid 22 idag.. Tog mig 75 minuter att skotta uppfarten... och det var med snöslunga!
Och SMHI har uppdaterat med en till klass2-varning för Gävleborg.. 20-40cm till kan komma närmsta dygnet... och blåsten skulle öka så det kan bli fina drivor. :)

Samtidigt som jag svär över skottningen tycker jag det är fantastiskt härligt med mycket snö.. och lite kaos som rör om vardagen lite. :D
av Rlind
#1230032
Blir det en lite mildare repris på snöstormen i Gävle -98? Det var något jag aldrig kommer att glömma, och nog aldrig kommer att få uppleva igen :)
joel80 skrev:Pust.. kom hem från jobb vid 22 idag.. Tog mig 75 minuter att skotta uppfarten... och det var med snöslunga!
Och SMHI har uppdaterat med en till klass2-varning för Gävleborg.. 20-40cm till kan komma närmsta dygnet... och blåsten skulle öka så det kan bli fina drivor. :)

Samtidigt som jag svär över skottningen tycker jag det är fantastiskt härligt med mycket snö.. och lite kaos som rör om vardagen lite. :D
Användarvisningsbild
av joel80
#1230036
Ja det har i allafall fortsatt inatt!

Det var helt rent och skottat på uppfarten när jag kom in vid ca 23:30 igår kväll. Nu är det över 1dm igen.. På sina ställen över 2dm p.g.a drivbildning!
Bara att trycka i sig kaffe och ta sig ut igen....
Användarvisningsbild
av Perra83
#1230059
Här snöade det inget inatt men det började imorse. -8°C ute och snöar så ja knappt ser grannarnas hus. Snön får allt falla klart innan jag ger mig på snön.
Användarvisningsbild
av joel80
#1230132
Perra83, var är "här"? :) Står inte var du bor i din profil och jag kommer inte ihåg det om du skrivit det tidigare. :)
  • 1
  • 146
  • 147
  • 148
  • 149
  • 150
  • 188
Byta Mätarhus v70 2005

OBD-tuning brukar skicka tillbaka mätarhusen […]

Givare i kylaren hoppar ur

Alla sätt är bra, utom dom dåliga.[…]

Jag har då en v70 från 2001 2,4t med[…]

Härligt snabbt agerat!