Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av grillchips
#1226998
Jonathan81 skrev: beställde de i efterhand. kom inte förrens v46 -17
Hmm... Det där gjorde en inte direkt klokare ändå. Minns du ifall ditt paket med interiör belysning såg likadant ut som det gör idag med just tailgate-delen?
av Jonathan81
#1227000
grillchips skrev:
Jonathan81 skrev: beställde de i efterhand. kom inte förrens v46 -17
Hmm... Det där gjorde en inte direkt klokare ändå. Minns du ifall ditt paket med interiör belysning såg likadant ut som det gör idag med just tailgate-delen?
ja det gjorde det. det är en led lampa i bagageluckan man får. jag tror inte du får belysningsliterna.
men fråga din säljare
av PeterA
#1227089
Precis själva den belysta LED listen runt bagagelåset var tillval annars komplett belysningspaket på r-design my18 i alla fall.
Man kunde lägga till det i konfiguration hos handlaren och på webben för en 5000kr då. Men som sagt MY18
Användarvisningsbild
av grillchips
#1227093
Ja min blir en MY18, så det är möjligt att det är en bugg i onlineverktyget då.
av Jonathan81
#1227150
grillchips skrev:Ja min blir en MY18, så det är möjligt att det är en bugg i onlineverktyget då.
Kan vara så.. Men köp till listen o montera själv. Superenkelt. Ingen programvara behövs..
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1227190
SundanceKid skrev:Vad kostar den lös och hur monterar man den?
Hur den monteras framgår på 1:a sidan "fjohan82 Igår, 21:10" :-)-)
Användarvisningsbild
av grillchips
#1227780
Fick nu svar av min säljare att den belysta bagagelisten INTE ingår i R-design. Tillbehör för ca 4000:-.
av CuteLunatic
#1227781
grillchips skrev:Fick nu svar av min säljare att den belysta bagagelisten INTE ingår i R-design. Tillbehör för ca 4000:-.
Samma sak med inscription då antar jag? hur är det med instegsbelysning av volvologgan i tröskeln vid varje dörr? Hängder det med i interiörbelysningen tro
Brainys V60

Hej. Ni som känner mig från för[…]

Vi som beställt nya XC60

När beställde du? Jag lade f&o[…]

Bakfjädrar.

För min del är det lite värre. R-[…]

Alla AC-system läcker. Ofta kan det dr&oum[…]