Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1225800
fjohan82 skrev:Snyggt med liten skylt! :-)-)
Men är det värt 1500:-...?
Har haft det på i nästan tre år på olika bilar, polisen bryr sig inte sålänge dom ser vad det står på skylten! :)


Skickat från min iPhone med Tapatalk
#1225855
Det finns ju möjlighet att beställa mindre skyltar. Inte lika liten som din, Filip, men betydligt mindre är original. :lol:
#1225866
Ibland är det bra att inte ge med sig. Jag mailade min säljare imorse igen och förklarade vad jag stött på, att flera lyckats få rena frontar och att han gärna får kolla med leveransavdelningen. Jag förklarade också att plåten självklart åker på innan vi rullar ut bilen men jag vill inte ha några hål, jag löser det på annat sätt på plats.
2min senare får jag detta:

Så ett stort tack för all hjälp hörrni!
Bild
#1225918
Spoiler »
Denna är nog helt klart den snyggast V90:n jag sett. Bra jobbat!


Skickat från min iPad med Tapatalk
Senast redigerad av 1 XC90_Executive, redigerad totalt 0 gånger. Anledning: Citat dolt
#1225919
SvenB skrev:Det finns ju möjlighet att beställa mindre skyltar. Inte lika liten som din, Filip, men betydligt mindre är original. :lol:
Absolut visst är det så! Det är lite av en smaksak, jag gillar den mindre och helst kört utan då fronten ser mer clean ut!


Skickat från min iPhone med Tapatalk
#1225920
IMG_0018.JPG
IMG_0018.JPG (385.48 KiB) Visad 614 gånger
Kör själv inte r-design men väl Savile grey. Älskar den färgen. Tycker den ser lite mer mäktig ut medans Bursting blue är mer sportig


Skickat från min iPad med Tapatalk
#1225924
Den är sober den färgen
#1225925
Wibe skrev: Kör själv inte r-design men väl Savile grey. Älskar den färgen. Tycker den ser lite mer mäktig ut medans Bursting blue är mer sportig
Tjusig! Ja vi hade Bursting Blue satt i början men ändrade efter ett tag. Vi har ju en blå V50 idag som förvisso är skitsnygg men det är alltid kul med något nytt. Sen är många r-design just bursting blue eftersom den bara finns till den, så för att inte vara allt för uppenbar så kör vi savile. :)

Nuvarande:
Bild
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Att ladda från motorn lönar sig inte, f[…]

Hur som, börjar fundera på om man ska[…]

Seagrave

Tjena! Går det att limma eller täta m[…]