Moderator: Moderatorer

#1212121
Micce1980 skrev:
fjohan82 skrev:Hur ser tutor ut...? :wink:
Inte en chans att jag visar mina tutor för dig :mrgreen: Hur kan man inte se att man skrev fel på rutor och det var banne mig säkert 15 år sedan jag faktiskt rengjorde en tuta, men den var synlig på dåvarande mc 8)
:mrgreen: :wink:
#1212123
grillchips skrev:
Micce1980 skrev: Ja det vart ett lyft. Och ser fram emot ditt nästa projekt, du får hitta något snart :-)-)
Ska bara räkna ordentligt på en V90 T5 (som sambon äntligen gått med på) och köpa hus först. ;)
Varför inte T8 direkt? :wink:

https://www.bytbil.com/stockholms-lan/p ... 2-11462283
#1212830
Tog in min ny- och återköpta S70 som jag bytte bort för 10 år sedan i garaget för en tvätt och koll. Banne mig i stort sett samma fina skick fortfarande, 27 000 mil, inte tillstymmelse till slitage av klädseln, dock behövs lite rengöring av densamma. Lacken är i kanonskick och kommer att bli som ny efter polering!
Finns en rostblemma i överkant av vindrutan, lätt fix, men i övrigt en fin bil som efter nästa helg kommer att vara nyservad med olja och filter och med en ny styrled höger fram, nytt ändrör och en svetslagning av mellandämparen, skumtvätt av klädsel och maskinpolering av lack!

Mike
Användarvisningsbild
av SvenB
#1212840
Gjorde min årliga Billingehusresa i helgen. Och nog tusan kom det snö, ganska mycket, natten mellan lördag och söndag. Det slår aldrig fel att det blir så motsvarande helg så gott som årligen.
Billingesnö.JPG
Billingesnö.JPG (1.65 MiB) Visad 10361 gånger
  • 1
  • 828
  • 829
  • 830
  • 831
  • 832
  • 1853

Jag betalade ca 14 000 på Bilia för att[…]

Bränslepump finns på bensinmodellerna, […]

Volvo 960 dricker mycket

Får du inga felkoder? Om du plockar bort sak[…]

Vindrutespolning

Var det enkelt att byta? Du gjorde det underifr&ar[…]