Moderator: Moderatorer

#1206808
Bärgat V60in. :) Volvos 5 Cyl levererar med brusten multirem. Använt VOC-knappen I taket i skarpt läge för första gången, var väldigt smidigt. Fanns inte en enda hyrbil varken i Kungshamn, Lysekil eller Dingle så fick knip den sista dom hade I Uddevalla, En ny Golf kombi. Väldigt trevlig faktiskt om man bortser från manuell AC, halogenlyktorna och avsaknaden av regn/ljussensor. Gick tyst, snålt och bekvämt. Bensinare på 1.0l med 110hk och jag fick 98/100 I ECO-poäng Bild Väldigt fräscht infotainmentsystem. BildBildBildBild

Skickat från min Galaxy S8+ via Tapatalk
#1206836
AndreasThn skrev:
EbbevonVolvo skrev: Ooops!! Bilarna börjar bli mänskliga. :lol: :lol: Och trottsiga. :lol: :lol:
Hehe :oops: Ja man kan nästan fundera på det.
Teknikern skulle ha kontakt med Volvo under dagen så får se vad de kommer fram till, inte hört något än...
Fick hämta ut bilen igår eftermiddag, då de lyckats ladda all sw under dagen.
Vet inte om det var placebo men kändes som motorn gick mjukare med ny sw.
#1206868
svergie2 skrev:Bärgat V60in. :) Volvos 5 Cyl levererar med brusten multirem. Använt VOC-knappen I taket i skarpt läge för första gången, var väldigt smidigt. Fanns inte en enda hyrbil varken i Kungshamn, Lysekil eller Dingle så fick knip den sista dom hade I Uddevalla, En ny Golf kombi. Väldigt trevlig faktiskt om man bortser från manuell AC, halogenlyktorna och avsaknaden av regn/ljussensor. Gick tyst, snålt och bekvämt. Bensinare på 1.0l med 110hk och jag fick 98/100 I ECO-poäng Bild Väldigt fräscht infotainmentsystem. BildBildBildBild

Skickat från min Galaxy S8+ via Tapatalk
Varför fixa inte bärgaren den på plats ????
#1206947
Rengjorde och smorde in skinnet i bilen idag, var nog 6 månader sedan och man vill ju ha det fint :wink:
IMG_3330.JPG
IMG_3330.JPG (535.5 KiB) Visad 8941 gånger


Fick vinterfälgarna så rena som jag orkade, körde med diesel och borste förra veckan och idag metallpolish som avslutades med en vaxning. Nu får de vara klara för denna gång och anses vara redo för vintern :)
IMG_3333.JPG
IMG_3333.JPG (510.88 KiB) Visad 8937 gånger
IMG_3334.JPG
IMG_3334.JPG (524.45 KiB) Visad 8939 gånger
#1206950
intruder1400 skrev:
svergie2 skrev:Bärgat V60in. :) Volvos 5 Cyl levererar med brusten multirem. Använt VOC-knappen I taket i skarpt läge för första gången, var väldigt smidigt. Fanns inte en enda hyrbil varken i Kungshamn, Lysekil eller Dingle så fick knip den sista dom hade I Uddevalla, En ny Golf kombi. Väldigt trevlig faktiskt om man bortser från manuell AC, halogenlyktorna och avsaknaden av regn/ljussensor. Gick tyst, snålt och bekvämt. Bensinare på 1.0l med 110hk och jag fick 98/100 I ECO-poäng Bild Väldigt fräscht infotainmentsystem. BildBildBildBild

Skickat från min Galaxy S8+ via Tapatalk
Varför fixa inte bärgaren den på plats ????
Varför han inte hade med sig en multirem och bytte den brustna menar du?

Skickat från min Galaxy S8+ via Tapatalk
Användarvisningsbild
av X3JA
#1207041
svergie2 skrev:
intruder1400 skrev:Varför fixa inte bärgaren den på plats ????
Varför han inte hade med sig en multirem och bytte den brustna menar du?
Jag gissar på att det krävs en riktig verkstad och många timmars stånk & stön.
#1207199
X3JA skrev:
svergie2 skrev:
intruder1400 skrev:Varför fixa inte bärgaren den på plats ????
Varför han inte hade med sig en multirem och bytte den brustna menar du?
Jag gissar på att det krävs en riktig verkstad och många timmars stånk & stön.
Ja precis, tar nog säkert en timma.

Skickat från min Galaxy S8+ via Tapatalk
  • 1
  • 814
  • 815
  • 816
  • 817
  • 818
  • 1845

oki men den slangen har jag inte sett på min[…]

Bilens utrustning från Vin nr

Du kan kolla utrustningen igenom att trycka in reg[…]

Städat i min V70 D3 my-11. Köpte en V90[…]

Hjälp

Behöver byta denna.hur får man loss den[…]