Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Tiimpan
#1201456
Fortfarande inga indikationer på när den kan tänkas presenteras? Bör vara nära nu! Hoppas sååå på en ny V70.
Användarvisningsbild
av grillchips
#1201458
Ryktena säger väl antingen Detroit i Januari eller Geneve i Mars.
Användarvisningsbild
av grillchips
#1206561
Satan, den såg låg ut! Nu bygger ju plasten en hel del men markfrigången ser inte speciellt hög ut.
"... nya V60 visas nämligen inte upp förrän under sommaren."

Glad att jag övertalade frugan att inte invänta den.
Användarvisningsbild
av TommyP86
#1206562
Hoppas den slipper de ”indragna” bakljusen och får nåt som är mer likt xc90, men risken är väl lika med noll för det fattar inte varför dom vill ha det så, känns som en sån grej som ryker i första facelift.

Men vilken eeeeeevig väntan, då lär vi se leveranser om lite mer än ett år. Det är tur att det är ännu längre väntetid på Model 3...
Användarvisningsbild
av Derank
#1206579
den såg halvfet ut, nice.
av Anmg
#1206645
Perfekt, satt och hoppades på en V60 Cross Country snarast!
Hoppas verkligen den kommer snart så man får mer info och bilder.

Och att den inte sticker i pris, men gissar att det nästan kommer vara billigare att ta en V90 CC i början.
av Anmg
#1213222
Varit tyst här länge nu, hoppas nog för mycket på denna bilen haha.

Drömmer om att det kommer en hybrid med säg 150hkr 3cyl + elmotor direkt, och inte bara en T8 motsvarighet.
av dfa
#1213304
Anmg skrev:Varit tyst här länge nu, hoppas nog för mycket på denna bilen haha.

Drömmer om att det kommer en hybrid med säg 150hkr 3cyl + elmotor direkt, och inte bara en T8 motsvarighet.
Håller med. Jag är faktiskt mer inne på att välja (nästa) modell efter tillgängliga hybridmotorer.
Vore ju extremt tråkigt om vi inte får en motorsvagare hybrid än T8 i *någon* modell ens till MY19.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 42

Städat i min V70 D3 my-11. Köpte en V90[…]

Borta länge från forumet. Har nyss k&o[…]

Hjälp

Behöver byta denna.hur får man loss den[…]

Framhjulslager V50

Jag har köpt 2st framlager på Biltema m[…]