Moderator: Moderatorer

#1203970
grillchips skrev: Flamenco Red är lite rolig men undrar om det funkar på en sån bjässe som V90..
Vet inte om Flamenco Red passar på V90, men på V40CC är den väldigt snygg, eller hur grillchips. :wink: :D
#1203976
SvenB skrev: Vet inte om Flamenco Red passar på V90, men på V40CC är den väldigt snygg, eller hur grillchips. :wink: :D
Precis! :lol:
Den gör sig bättre på lite mindre modeller, jag tror det blir "too much" på en V90.
#1203977
SvenB skrev:
grillchips skrev: Flamenco Red är lite rolig men undrar om det funkar på en sån bjässe som V90..
Vet inte om Flamenco Red passar på V90, men på V40CC är den väldigt snygg, eller hur grillchips. :wink: :D
Jag sträcker upp handen och skriker! DET TYCKER JAG OCKSÅ! Ja, om jag nu får tycka något. Tycker den passar bra på V60 också. Väldigt snygg färg, helt enkelt.
#1204011
EbbevonVolvo skrev: Väldigt snygg färg, helt enkelt.
Det var därför jag inte kunde motstå att köpa den när den stod där i bilhallen :D
#1204052
Köpt nya vinterdäck. 225/45 18". Däcken går i linje med fälgkanten = snyggt!
Tänkte köpa nya moderna centrumlock till fälgarna. Någon som sitter på artikelnummer till de ljusaste locken som finns till nya XC90?

Bild
#1204061
SvenB skrev:
EbbevonVolvo skrev: Väldigt snygg färg, helt enkelt.
Det var därför jag inte kunde motstå att köpa den när den stod där i bilhallen :D
Detsamma gällde för mig också. Riktigt snygg färg, speciellt när bilen är nytvättad och solen skiner.

Tycker även att Fusion Red är snygg. Den borde finnas till S/V90.

/Håkan
#1204065
Härligt Perra! Åka fint på vintern minsann!

Fusion Red är riktigt snygg. Inte sett någon IRL ännu men känns definitivt som en fräsch kandidat till de som vill ha en röd bil men inte välja en trist solid röd liksom.
#1204068
SvenB skrev:
EbbevonVolvo skrev: Väldigt snygg färg, helt enkelt.
Det var därför jag inte kunde motstå att köpa den när den stod där i bilhallen :D
Dom där j...a bilhallarna. :lol: Vad ska man där och göra? :wink:
#1204070
EbbevonVolvo skrev:
SvenB skrev:
EbbevonVolvo skrev: Väldigt snygg färg, helt enkelt.
Det var därför jag inte kunde motstå att köpa den när den stod där i bilhallen :D
Dom där j...a bilhallarna. :lol: Vad ska man där och göra? :wink:
Dom är bra! Vi körde 20 mil TOR för att kolla på en färg en gång. En orange C30. Fy fan den va nästan brun i hallen. Åkte hem och beställde en i svart metallic.
#1204313
Idag blev det ett byte av kylarvätska. Den gamla hade börjat bli rätt brun och var antagligen aldrig bytt (v70n, MY08, 21600 mil). Spolade igenom systemet några gånger, hällde i rengöring, varmkörde, spolade igenom några fler gånger, fyllde på med 4.5 liter koncentrerad PEAK och resten vatten (borde bli ungefär 50/50). Hoppas Volvis blev nöjd :)
  • 1
  • 807
  • 808
  • 809
  • 810
  • 811
  • 1845

Fjållträsk

Montering av hardwire-kittet till nya dashcamen, t[…]

Fungerar låset? Kolla sladdarna mellan lucka[…]

Kan det vara någon glapp eller något[…]