Moderator: Moderatorer

#1203520
Inte något speciellt med själva bilen. Varit och köpt en ny fjärrkontroll till garageporten dock. :wink:
#1203556
Kört den osedvanligt mycket för att vara mitt i veckan och beundrat färgen på den där den stod i det dunkla garageljuset. Det är lite härligt att ibland få den där "wow"-känslan om sin bil, även när man planerar nyköp. Jag såg mig om i garaget och såg bara "trista", vanliga färger. Inget som sticker ut, det är grått, svart och vitt. Någon enstaka röd Peugeot kanske. I övrigt ganska intetsägande objekt.
Fan, kan inte V90 få några roliga färger nu?
#1203868
SvenB skrev:
jimlindeborg skrev:Tvättat i vanlig ordning :D

Bild
Alltid lika snygg. Ser ut som du varit på Västergatan för din tvätt. :wink:
Roligt med fler som håller till i Eskilstuna!
#1203889
Monterat dragkulan för första gången, och kopplat släpet för att köra grenar och kvistar till återvinningen. Tror att det var den första gången kulan använts, såg helt ny ut.
#1203893
Fick katalysatorn bytt då spridarna som gick även tog med sig denna. Tyckte bilen kändes bättre att köra nu, är det placebo eller kan det vara så? Det luktar i alla fall bättre bakom bilen nu :wink:
#1203915
Inte min privata, men väl en företagsbil (V70 Bi-fuel MY14). Idag ska den hem från verkstan, där den har varit och fått nån ny tryck-grej till gasen. Hoppas den slutar rycka efter detta. Även styrenheten till 7"-skärmen har bytts, då skärmen slocknade i måndags. Denna enhet betalar Volvo och inte leasingföretaget, det var tydligen en konstaterad kvalitetsbrist.
Lånebilen blev en traktor, XC70 D4 AWD Classic... :roll:
#1203949
grillchips skrev:Kört den osedvanligt mycket för att vara mitt i veckan och beundrat färgen på den där den stod i det dunkla garageljuset. Det är lite härligt att ibland få den där "wow"-känslan om sin bil, även när man planerar nyköp. Jag såg mig om i garaget och såg bara "trista", vanliga färger. Inget som sticker ut, det är grått, svart och vitt. Någon enstaka röd Peugeot kanske. I övrigt ganska intetsägande objekt.
Fan, kan inte V90 få några roliga färger nu?
Jag tycker maple brown är rätt snygg, annars hade väl flamenco red suttit som en smäck?
#1203961
Exyzäta skrev: Jag tycker maple brown är rätt snygg, annars hade väl flamenco red suttit som en smäck?
Jag föll pladask för Maple Brown under pressvisningen av V90, däremot tror jag faktiskt inte att jag sett någon IRL ännu. Men den skulle kunna vara något. Påminner lite om Rich Java (som är pangsnygg) fast Maple har inte lika mycket rött i sig, vilket den gärna hade kunnat få ha för att ha lite mer "stuns" i sig. Kanske V90 Ocean Race kommer med några roliga varianter?
Flamenco Red är lite rolig men undrar om det funkar på en sån bjässe som V90..
  • 1
  • 806
  • 807
  • 808
  • 809
  • 810
  • 1845

Dagens ungdom

Johnnype är en hjälte https://www.jagrul[…]

Till och med här börjar det bli lite v&a[…]

Ingen såg det komma när hela huset &au[…]