Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1199467
Tänkte göra en liten summering av säsongen iår. Bilen är nu till utseendet där jag vill ha den, tycker den är clean och sticker ut lite ifrån alla andra V70. Har hänt en del under året i form av lackering av delar osv. Har kostat en del pengar och lite mer än vad som var tänkt egentligen så nu när bilen är i läget den är så ska den nog få vara så ett tag, finns andra hål att stoppa pengar i också....

Har en del idéer som jag skulle vilja genomföra framöver men det får framtiden utvisa :)
Närmast att göra nu med bilen är några smågrejer på insidan som ligger på att göra listan. Men får se om det blir framöver i höst/vinter eller om det blir framåt våren.
Till våren skall jag även lägga en del krut under bilen med rostskyddsbehandling och allt där till så man vet att den håller sig i skick även där.
Bilen skall in på service snart också igen och då tänkte jag även få växellådan spolad. Känns som en bra grej att göra också för att den förhoppningsvis skall rulla problemfritt många år framöver.

Så jag är helt enkelt nöjd med utseendet på bilen nu och känner att den har blivit så som jag vill ha den :) Sen blir man väl aldrig klar förstås :p Men bara småsaker kvar som man kan pyssla med när lusten faller på.

Bild
Bild
#1201210
Va mörkt när man åkte till jobbet imorse.
Bild

Skönt med lite mer ljus i alla fall från extraljusen men skulle inte skada med lite till :p
#1202553
Nja, i så fall om du gör den avlånga plåten som sitter runt ventilationen med. Men är ändå skeptisk då det inte är "äkta". Tycker nog original ser med ädelt ut :wink:
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 40

Tack. Jag är Norrbagge, Appen funkar inte p[…]

Troligen kommer T6 (laddhybrid) och B4 (bensin) ha[…]

I min V70 -16, så har den blandannat slutat […]

Mellangårdssyskonen