Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SBergdahl
#1200707
MorbidAngel skrev:
SBergdahl skrev:2.4 betyder lilla motorn på 140 hk. Men så länge du inte ska hårdköra räcker den rätt långt.

Ser fin ut annars. Man åker som en kung i de där. Saknar min lite vad gäller komfort och kupeutrymme även om V70N är ok den också.
Jag har kollat upp det nu, det är 170 hk motor i den! :) Står även på transportstyrelsen om man kollar upp reggnumret! :)

Och ja det är mycket större utrymme i denna än min Renault så jag klagar inte, men en V70 hade inte varit fel med tanke på att jag har hund också haha!
Där ser man. På min -00:a stod det "2.4i" på luckan.

Tror det ska finnas ett hundgaller som sätts fram i bagaget till S80:n. Dvs skidluckan eller del av fällt säte är öppen in mot kupén. Men det beror ju på storlek på hund om det är lämpligt föstås.
Användarvisningsbild
av Guligan
#1201204
Ser fin ut! Kanon också med den riktiga telefonen. Kanske behöver du skaffa ett extra simkort, men det gör stor skillnad när man har integrerad telefon när man åker där det är dålig täckning :-)-)
Byta Mätarhus v70 2005

OBD-tuning brukar skicka tillbaka mätarhusen […]

Givare i kylaren hoppar ur

Alla sätt är bra, utom dom dåliga.[…]

Jag har då en v70 från 2001 2,4t med[…]

Härligt snabbt agerat!