Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1189739
Det där kitet såg ju smaskens ut :) Antar att du är nöjd själv ;) (tredje bilden var riktigt fin med)
#1189741
Micce1980 skrev:Det där kitet såg ju smaskens ut :) Antar att du är nöjd själv ;) (tredje bilden var riktigt fin med)
Nöjd är bara förnamnet, tycker bilen ser mycket kaxigare ut med stylingkitet! :twisted: Jaa, gillar den bilden också!
#1193967
Monterat 20mm spacers runt om. Blev riktigt bra att få ut hjulen i bak då jag tyckte dom hamnade alldeles för långt in efter stylingkitet kom på. Fram så blev det dock på gränsen med 20mm, så blir nog att gå ner till 15mm i vår. Detta får duga tills vinterhjulen kommer på. Det är ju snart... :roll:

Bild
Bild
Bild
Bild
#1200051
Jag har ju varit lite inaktiv på forumet under c:a ett år, men nu har jag läst hela din tråd. Du har en sådan grym bil Jim. Nästan så jag går ner i garaget och sparkar till min bil. Grattis. Men mitt huvudintresse är inte min bil. Jag vill ha en bra bil om inte folk vänder sig om efter för att den är ful, eller risig. Och det tycker jag att jag har. Än en gång grattis till din bil.
#1200161
SvenB skrev:Jag har ju varit lite inaktiv på forumet under c:a ett år, men nu har jag läst hela din tråd. Du har en sådan grym bil Jim. Nästan så jag går ner i garaget och sparkar till min bil. Grattis. Men mitt huvudintresse är inte min bil. Jag vill ha en bra bil om inte folk vänder sig om efter för att den är ful, eller risig. Och det tycker jag att jag har. Än en gång grattis till din bil.
Tack så hemskt mycket! Jag börjar känna mig riktigt nöjd med hur bilen ser ut nu, det jag skulle vilja ha är nån slags läpp i fronten. Får se hur det blir med det, har några idéer :) Du får blinka och vinka nästa gång du är i stan och möter mig! :D

Passar på att bjuda på 2 bilder som jag är riktigt nöjd med från dom senaste veckorna!

Bild
Bild
#1200358
AndreasThn skrev:Blev snyggt med kittet!

Du har inte funderat på att måla bakre ljuddämparen mattsvart?
Tänker på det varje gång jag ser v40/60:s...
Tackar, blev riktigt bra med det faktiskt! :)

Ingenting som har slagigt mig faktiskt, men nu när du säger det så kanske det inte skulle vara så dumt :-)-)
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
Slutsteg original

Slutsteget, som är aktivt, sitter på ba[…]

Dagens ungdom

Johnnype är en hjälte https://www.jagrul[…]

Till och med här börjar det bli lite v&a[…]