Diskutera kommande modeller och/eller EVOLVE

Moderator: Moderatorer

#1197689
Nu kom inbjudan till visning iaf. Ska nog försöka gå :D
Fr.o.m. 28 sep kommer den finnas i Kungsträdgården för allmän beskådan.
av Calva14
#1197697
Vore trevligt att få en sån inbjudan... Vi i pöbeln får alltså stå ut ytterligare en vecka...
av oykkh
#1197736
W.A.P.E. skrev:Nu kom inbjudan till visning iaf. Ska nog försöka gå :D
Fr.o.m. 28 sep kommer den finnas i Kungsträdgården för allmän beskådan.
Kan alla komma och titta på den då?

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
#1197749
oykkh skrev:
W.A.P.E. skrev:Nu kom inbjudan till visning iaf. Ska nog försöka gå :D
Fr.o.m. 28 sep kommer den finnas i Kungsträdgården för allmän beskådan.
Kan alla komma och titta på den då?

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
Ja som jag förstod det så var det allmän beskådan from 28Sep! (inbjudan gäller annat datum)

Jag är också pöbel, med lite tur kanske :)
av dfa
#1197780
Vad jag förstår så har iallafall bilder visats upp på ganska bred front bland anställda. Har pratat med ett par som har sett den. Cred till alla som inte läcker :D
Har själv sett själv vad jag tror var är maskerad XC40 i testas på allmän väg i närheten av fabriken ett par gånger senast idag. PBX417. Intressant med den här vagnen är att det är en bensinare på 92 Kw. Kommer det en T2:a kanske? Snart vet vi :)
#1197793
dfa skrev:Vad jag förstår så har iallafall bilder visats upp på ganska bred front bland anställda.
Alla anställda har fått se live färdig Xc40 redan i maj förra året, S/V 60 fick de se färdiga i maj detta året
Dom får se färdiga bilar typ 1,5 år på slutna visningar innan alla andra får se dom officiellt
av dfa
#1197795
McDonald skrev:
dfa skrev:Vad jag förstår så har iallafall bilder visats upp på ganska bred front bland anställda.
Alla anställda har fått se live färdig Xc40 redan i maj förra året, S/V 60 fick de se färdiga i maj detta året
Dom får se färdiga bilar typ 1,5 år på slutna visningar innan alla andra får se dom officiellt
:-)-)

Kommer själv att hänga på låset den 21:e
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 39

Man kan halvera priset helt enkelt genom att s&a[…]

V70 startar inte (klickar)

Har fått hem en v70 d4 2011 som inte vill so[…]

Weber 32dir på en b20

Denna motorn är en utbytesmotor från vo[…]

Ny krängningshämmare och länkar bak[…]