Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av PartyNordmann
#1197389
ForceWalker skrev:Någon som hört något nytt om leveranstiden?
Min säljare hade iaf ej hört något om förseningar av XC60, men status för mig på Min Volvo är 26 veckor (Beräknad vecka 12). Tråkigt att behöva vänta ett halvår kan man tycka!
av ForceWalker
#1197390
PartyNordmann skrev:
ForceWalker skrev:Någon som hört något nytt om leveranstiden?
Min säljare hade iaf ej hört något om förseningar av XC60, men status för mig på Min Volvo är 26 veckor (Beräknad vecka 12). Tråkigt att behöva vänta ett halvår kan man tycka!
Samma för mig.
Beställde 11 augusti, alltså vecka 32.
Först stod leveransdatum vecka 50, men nu står det vecka 13.
Skulle det vara kvar så betyder det nästan 8 månaders leveranstid. Det känns lite i det längsta laget.
Användarvisningsbild
av LaserJet
#1197428
Har inte hört något heller, samma trista leveranstid (tittar typ 5ggr/dag)
21 veckor mer än uppskattad leveranstid är ju allt annat än ok
Jag blev utlovad en uppdatering, men inget än...
av PartyNordmann
#1197606
Pratade med min säljare nu, och han kunde beretta nu at den prognosen dom nu ser i sitt verktyg är leverans februari-mars. :shock:
av Bebaz
#1197645
Fick följande på minvolvo.se så känns som om det inte kommer bli positivt gällande leveranstiden. Någon annan som fått samma meddelande?

Leveransinformation i Min Volvo

2017-09-13 16:32

Hej!

Vi vill meddela dig att du under en period tyvärr inte kommer kunna se leveransinformation för din bil i Min Volvo.

Vi ber dig istället kontakta din Volvohandlare för att få aktuell information om din leverans. Vi ber om ursäkt för detta och för eventuella olägenheter som det innebär för dig.

Vänliga hälsningar, Volvo Car Sverige
av Rcohle
#1197659
Hej

Jag har samma meddelande på minvolvo.se fast för mig gäller det en v90. Kanske allmänt strul med minvolvo.se?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 225

Härligt snabbt agerat!

Felmeddelande på antisladd

Hej! Börja med att kolla att någon ce[…]

Weber 32dir på en b20

Skumt, B20A har enkel förgasare, oftast Strom[…]

Div delar till Volvo 740/940

Baklampor till Volvo 944, (bakluckan), vä och[…]