Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1191959
Jonnybcool skrev:Idag kom det ett paket med dekaler till ratt och grill från Dave Barton :)
Bild

Får vänta med dekalen till grillemblemet dock tills jag vet om jag får en ny grill eller hur de blir.
Har du nå artnr på emblemet till grillen
#1193343
Premiärkörde dragkroken igår och det funka kalas :)
Bild

Så firades med en välbehövlig kvällstvätt.
Bild
Bild

Var även förbi Rejmes och diskuterade min grill med lacksläpp eller vad man ska kalla det och jag får en ny så den skall bytas på fredag nästa vecka.
#1195107
Var på Rejmes idag för att få grillen bytt men Volvo ville inte pröjsa så de kunde bara ge 50% på goodwill. Så det tacka jag nej till, känner inte pröjsa 2400 spänn för de. Så jag ska försöka lösa det på nått annat sätt. Antingen får jag väl lacka grillen jag har eller försöka få tag i en annan, kommer ju kosta pengar det med men har några idéer på att göra om lite i så fall.
Bild
#1196774
Fick tag i en annan sportgrill, dock visade de sig att den var i sämre skick än vad säljaren gjorde tal om så fick plocka över kromramen från min nuvarande med "lacksläpp". Så idag lämnas grejerna till lackeraren så får vi väl se vad de blir av det hela :roll:
Bild
#1197641
Då var grillen lackad och på plats igen, lämnade även in hållarna till parkeringsvarnarna i mitten fram då jag missa dem sist när gallren lackades.
Bild
Bild
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 40

Dagens ungdom

Johnnype är en hjälte https://www.jagrul[…]

Till och med här börjar det bli lite v&a[…]

Ingen såg det komma när hela huset &au[…]