Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1182597
Perra83 skrev:Det blev mycket snyggt med allt lackat sådär!!! Lite Polestar inspirerat där bak med blanksvart och snygga ändrör :D
Tackar ja jag tycker det vart bra faktiskt :)
#1182737
Då var man hemma från Rättviksträffen med hyffsat bränt face :lol:
Solen sken som aldrig förr och varmt var det men trevligt 8)
Några bilder här då, kommer väl bättre sen kanske om nån fotat med ordentlig kamera :)
Bild
Bild
#1184424
Va på Gatebil Rudskogen i Norge i lördags, trevlig dag trots mycket regn.
Bild

Blivit 281 mil i bilen nu på 9 dagar så skönt med arbetsvecka faktiskt :P Blir en hel del mil på semestern sen också.
#1185896
Har med varit inne på att skaffa en släckare men det slutar alltid med att jag funderar på hur hårt de sitter. Tror du den sitter kvar vid en kollision eller är risken stor att den lossnar från fästet eller tar fästet med sig?
#1185898
Micce1980 skrev:Har med varit inne på att skaffa en släckare men det slutar alltid med att jag funderar på hur hårt de sitter. Tror du den sitter kvar vid en kollision eller är risken stor att den lossnar från fästet eller tar fästet med sig?
Tror inte den tar fästet med sig där jag satt den nu. Den sitter bara med lite najtråd och buntband för stunden så det släpper före fästet.
#1185919
Micce: Om du är orolig för att den flyger vid kollision, sätt den i skuffen? Inte lika lättillgänglig förstås men jag tror risken är otroligt liten att man behöver ha den per omgående, dvs inte har tid att springa till skuffen och ta loss den. Min sitter ju som bekant vid ena hjulhuset. Sitter som berget dessutom.
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 40

@Albireo , På -05:a måste man vä[…]

Strålkastarglas (plast) fix

Hur har det gått?

Framhjulslager V50

Ford Focus / Volvo C30/s40/V50 (och C70?) är […]

Har ett dimljus som är ngt för högt[…]