- fre 26 maj 2017, 10:36
#1175326
Kugghjulsprincipen blir också lite satt ur spel när förare i vänster körfält har olika uppfattningar om var man bör byta fil. Om jag ligger i höger körfält har jag inget emot att släpa in en från vänster körfält när det behövs, men i och med att vissa ska hela vägen fram precis innan avspärrningarna innan dom tvärnitar och tränger sig in medans andra kör in onödigt tildigt flera hundra meter före blir det ofta så att en 3-4 bilar från höger körfält vid olika tidpunkt tycker att det är just framför mig som dom ska kugghjula in. Samma sak händer med den bilen som låg framför mig, och den som var bakom...
Då funkar inte det speciellt bra och hela kön i höger körfält blir så gott som stillastående!
Då funkar inte det speciellt bra och hela kön i höger körfält blir så gott som stillastående!
Polestar 2 Dual Motor MY24
Hyundai Ioniq electric 2018
Såld: Polestar 2 Dual Motor MY21
Såld: V60 T4F Summum MY12
Såld: V60 D5 TE Summum MY16
Såld: V70 D3 DE MY13
Hyundai Ioniq electric 2018
Såld: Polestar 2 Dual Motor MY21
Såld: V60 T4F Summum MY12
Såld: V60 D5 TE Summum MY16
Såld: V70 D3 DE MY13