Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1162362
Vilket ''lädervårds kit'' använder du dig av? Har använt volvos/ikea/mio lädervård senaste året och den funkar bättre än dem andra. Men har nu beställt från pingens.se.... Jag testar mig fram, vill även testa sonax.
#1163058
Med vad applicerar du läderkrämen? Jag använder just nu en vanlig tvättsvamp, funkar som bäst just nu för mig. Förstår inte hur folk smörjer ut läderkrämen med microfiberduk som suger upp allt?

Dammsuger och tvättar av bilens klädsel med en blöt trasa först.....
Tipps? Eller gör man det rätt?
#1170613
Bilen uthämtad från service idag, inga konstigheter alls. Dessvärre hade han missuppfattat att jag ville ha oljan bytt i i Haldexen men han hade bara kollat nivån, får ta bytet nån annan gång då han inte hade grejer hemma för att göra det nu.
#1176227
Skaffade det också för ett tag sen, höjer klart intrycket när man öppnar dörren ^^ Dock från Kina, osäker på om det finns hos Volvo.

Köpte även några som ska monteras nära gångjärnen, men dom passade inte speciellt bra, kanske finns några som är specifikt till Volvo nu dock (dom var till Landrover egentligen eller så, men såg tips om dom i en annan tråd).
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 69

Karossen. Lyckades kalibrera lägesgivarna ef[…]

Öppna bilen

Nädå, inga risker. 2an kommer raka sp&[…]

Både och iofs, men i det här fallet &au[…]

Hej, Jag har en 07 -bifuel med samma fel. På[…]