Moderator: Moderatorer

#1175213
garinge skrev:
bajenmartin skrev:Äntligen bytt till svart logga! Blev riktigt bra!
Psss, tråden heter "Vad har ni gjort för eran Volvo idag?" :D :D :D
Haha, jovisst gör det. Men hade en XC60 innan och det är bra drag här och ett schysst forum:)
Fast än man har gått över till Audi.
#1175215
Ja det är det absolut, men jag håller både min Impala, Passat och Lastbil härifrån, för denna tråden handlar ju om vååååååfflos ;) hahaha...

Men det blev bra, alltid snyggt och göra "blackout" =)
#1175221
garinge skrev:Ja det är det absolut, men jag håller både min Impala, Passat och Lastbil härifrån, för denna tråden handlar ju om vååååååfflos ;) hahaha...

Men det blev bra, alltid snyggt och göra "blackout" =)
Tack och du kan ha en poäng med det du säger. Ja, alla andra detaljer på bilen är svarta, så som grill, fälgar, speglar och rails. Det var bara själva loggan som var i krom. Har stört mig på det en längre tid.
#1175232
Detta var iofs i fredags förra veckan. Hade kört fram och tillbaka till brorsan med släpkärran. Det var 27°C när ja åkte och 31°C när ja kom fram på eftermiddagen efter 18mil. Brorsan tyckte ACn gav kyla snabbt. Inte vet ja men ingen Volvo har varit långsam. Min gamla V70R från 98 var väldigt snabb på att kyla. Värmen var oxå finfin.
Börjar bli mil på åket nu.
Bild
#1175245
Perra83 skrev:Börjar bli mil på åket nu.
Det håller jag inte med om... :wink:
Min har gått typ 1100 mil under de 3 månader jag haft den.
Är på landet nu, samma nästa helg (som också är långhelg) vilket blir ytterligare ca 100 mil/helg... 8)
#1175260
fjohan82 skrev:
Perra83 skrev:Börjar bli mil på åket nu.
Det håller jag inte med om... :wink:
Min har gått typ 1100 mil under de 3 månader jag haft den.
Är på landet nu, samma nästa helg (som också är långhelg) vilket blir ytterligare ca 100 mil/helg... 8)
Oj då har du legat på bra med så många mil redan. Hoppas att du är nöjd med nya bilen :D
#1175378
börne skrev:
bajenmartin skrev:Äntligen bytt till svart logga! Blev riktigt bra!

Bild
Tycker den loggan är asful... ett original järnmärke är betydligt snyggare :D

Tvätt av kärran & ett lager snabbvax... nu blänker det fint där under all pollen!!
Då tycker vi helt olika..
Jag föredrar det svarta helt klart.
  • 1
  • 747
  • 748
  • 749
  • 750
  • 751
  • 1852

Försök nummer 1 avklarat. Gick inte som […]

Volvo 960 dricker mycket

Hej, jag har volvo 960 2.5L automat. Den dricker d[…]

Hej, har en Volvo s40 2. Varvtalet ligger kvar (st[…]

Överhettad passat b5

Dom flesta motorer har ju en normal drifttemp pend[…]