- mån 22 maj 2017, 16:50
#1174524
Tryckvakten på torkfiltet bryter strömmen direkt till magnetkopplingen då den sitter i serie med klimatpanelen. Men på 240 sitter väl även ett vred att ställa kylan med och den skulle också kunna strula.
Lite OT men min på min 940 här i Thailand går kompressorn konstans även när man kör när temperaturen ute kryper över 37-38 grader. Då orkar den inte kyla någe vidare på tomgång heller.
Lite OT men min på min 940 här i Thailand går kompressorn konstans även när man kör när temperaturen ute kryper över 37-38 grader. Då orkar den inte kyla någe vidare på tomgång heller.
Kör nu: Tesla Model 3 LR, Volvo 850 Turbo -94
-> Garagetråd! <-
Tidigare bilar: Volvo 240 B200E -89, Volvo 960 B6304F -94, Volvo V70N B5254T -05, Alfa Romeo Giulietta 1,3T -13, Volvo 850 B5252S -96, Volvo 940 B230FB -93, Alfa Romeo Giulia 2,0T -18
-> Garagetråd! <-
Tidigare bilar: Volvo 240 B200E -89, Volvo 960 B6304F -94, Volvo V70N B5254T -05, Alfa Romeo Giulietta 1,3T -13, Volvo 850 B5252S -96, Volvo 940 B230FB -93, Alfa Romeo Giulia 2,0T -18