Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1171463
Nej jag gillar det inte. Möjligen Bilstein men Brembo blir ju inte rak mot spoilern om den ska sitta rakt mot marken. Men det är ju bara min högst personliga åsikt :)
#1171579
Hade varit sunkigt på en vanlig 940 men denna är ju med råge tillräckligt fräsch för att det ska tillföra något. Gillar de helt klart, men kanske inte där de sitter nu. Någon av rutorna till bagaget känns som naturlig placering. Snyggt med vit text på transparent bakgrund, särskilt om du har tonade bakrutor.

Edit: eller kanske där de sitter nu trots allt. Ingen mer utzoomad bild? bsr-loggan i grillen har jag däremot desto svårare för, det skriker boy-racer i mina ögon :o
#1175357
Var inne på Volvo och köpte nya torkarblad i dag. Tyvärr har dom ändrat på modellen på torkarbladen bak, fast det är samma VO nummer. Detta innebär att man får modda i kåpan för V90 torkararmen för att bladen ska gå i. Inget avancerat, men det är dåligt av Volvo att inte grejerna passar!




Skillnaden på torkarbladen, det nya är det grövre av dom.
Bild





Bild

Bild
#1175400
Har originalbladen till V90-torkaren utgått eller? Var inne på volvo häromdagen och ville ha ett luftfilter till en 240 - utgått (stora rektangulära som enligt killen på Volvo var samma t.o.m 900-serien)! Känns som att de slutat prioritera att tillhandahålla reservdelar till äldre bilar. Inte länge sedan jag köpte en ventilkåpspackning till en B18 över disk :o

Du ska inte ta bort reklamen på skylthållaren förresten? Kan tipsa om mekonomens skylthållare för några tior. Räcker med att ta bort reklamen och använda den nya listen. Gjorde stor skillnad på min bil även fast jag aldrig tänkt på reklamen förrän jag såg någon annan som bytte på sin bil :-)-)
  • 1
  • 189
  • 190
  • 191
  • 192
  • 193
  • 275

Nya E-klass AllTerrain kanske? Ja jag gick fr&ar[…]

Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]