Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1170021
Liten uppdatering då. Kört med bilen ett tag nu sen den var inne på verkstad och förbrukningen går upp och ner men den drar mer än tidigare. Så vad jag ska göra åt de får vi se men ska väl testa med originalhjulen ett tag och se om det blir nån skillnad. Just nu orkar jag dock inte byta däck så det får va :p

Förövrigt händer inte så mkt, ska göra en städning invändigt och slänga i tygmattorna innan Lördag när jag ska till barkabyträffen.
Justerade avgassystemet lite idag då ena utblåset låg emot plåten bakom stötfångaren.
Bild

Och så fick det bli att fylla i en del stenskott som man fått under vintern.
#1170389
Idag blev det invändig städning, lägga i tygmattor, vaxa i dörrgångar och torka rent under huven. På fredag kväll blir det tvätt, sen på lördag blir det lite detailing, däckglans osv. innan avfärd mot Stockholm.
Bild
Bild
Bild
#1172462
Då bilen börja larma för service på motorsystem igen visade det sig att givaren i insuget spökade ännu en gång så nu blev även den bytt och felkoder raderade.
Bild

Sen så lyckades jag äntligen efter över 6 månaders jakt hitta en dekal som jag letat efter på alla möjliga forum m.m :D
Bild

Så den åker på så fort jag frisknat till och tvättat bilen 8)
#1172526
Ja det vill jag med veta, startede denna tråd i jakten till och med http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... it=+emblem :wink:

Ska ju även finnas med grå bakgrund, skulle passa på min bil
OCAmTKF.jpg
OCAmTKF.jpg (119.37 KiB) Visad 445 gånger
#1172622
Ja jag har också letat som en tok men ej hittat det Micce1980 visar men det jag hitta var "close enough" så fick bli ett sånt :) Köptes av en ryss på eBay :D
#1172624
Jonnybcool skrev:Ja jag har också letat som en tok men ej hittat det Micce1980 visar men det jag hitta var "close enough" så fick bli ett sånt :) Köptes av en ryss på eBay :D
Tack för att du svarar :) Aha vad synd för mig, hoppades på att du hittat en liten gruva med emblem :mrgreen: Grattis och posta gärna en bild när den är på plats, kommer sitta fint
#1172780
Skulle tvättat i fredags men blev sjuk istället så tvätten fick bli idag, och montering av "emblemet" :)
Bild
Bild

Och så fick jag en liten extra flagga som hamna framför växelspaken, inte bestämt mig om det blev bra eller inte men får sitta så länge :)
Bild
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 40
Felmonterade däck

Ditt sätt att mäta säger inte s&a[…]

Kul att se att den är igång igen, om 1,[…]

Att ladda från motorn lönar sig inte, f[…]

Hur som, börjar fundera på om man ska[…]