Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av V90D3
#1167660
Vonschneider skrev:Min har stått som byggd i Torslanda i någon vecka nu, verkar ha fastnat där lite. 2 veckor till leverans!
Min stod så ända tills säljaren ringde och sa att nu kan du hämta bilen..
av Vonschneider
#1167667
V90D3 skrev:
Vonschneider skrev:Min har stått som byggd i Torslanda i någon vecka nu, verkar ha fastnat där lite. 2 veckor till leverans!
Min stod så ända tills säljaren ringde och sa att nu kan du hämta bilen..
Jaha! Skönt att höra... Känns som jag bara läst att det skiftat från orderlagd till "Påväg till bilhandlare", så man undrar ju genast om det är något som har blivit galet... Det är så nära nu att man är lite smått otålig.
av lopier
#1167705
Gråtfärdig...[FACE WITH TEARS OF JOY][FACE WITH TEARS OF JOY][LOUDLY CRYING FACE][LOUDLY CRYING FACE]Bild

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
av ansjo
#1167711
Lade ordern på en V90 CC i tisdags, fick mail idag att bilen är kopplad till mitt konto. Leverans v.36 vilket känns helt ok.
av Elektrikern84
#1168019
lopier skrev:Gråtfärdig...[FACE WITH TEARS OF JOY][FACE WITH TEARS OF JOY][LOUDLY CRYING FACE][LOUDLY CRYING FACE]Bild

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
Långt till Kina vettu :-)
av Mingojogin
#1168278
0 veckor kvar till leverans, men beräknad leverans v.18. Stått på väg till Volvohandlare för tredje veckan nu... dagarna går långsamt och inte hört av från säljaren ännu.
D5 V90 Inscription.
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 100
Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]

Först måste du ta bort den beiga plaste[…]