Moderator: Moderatorer

av UMK
#1166258
grillchips skrev:Tjusigt UMK, riktigt läcker kärra! Vad är det för fälgar? De gjorde sig riktigt bra på V90.
Tack :)

Ferrada FR3 20" sitter som en smäck, lite roligare än original fälgar :)


Skickat från min iPhone med Tapatalk
#1167587
Köpte äntligen min nästa Volvo, en V60 ocean race MY12 med en T4F motor samt automat, enbart 8000 mil på mätaren och en för mig massa rolig utrustning. Tog tåget tidigt i morse och fick äran att se mer av Sverige med på köpet, fin omgivning och trevlig natur.

Hade ca 50 mil hem och fick verkligen en bra känsla för bilen, är toknöjd och svävar som på moln just nu :wink: Imorgon blir det till att gömma dragkroken i bagaget samt se över alla inställningar man kan göra :-)-)
V60 5.jpg
V60 5.jpg (209.62 KiB) Visad 8409 gånger
Senast redigerad av 1 Micce1980, redigerad totalt 0 gånger.
#1167594
Mycket trevligt Micce1980! Jag har ju också en MY12 T4F. Trivs riktigt bra med den.. bra dragbil också för husvagn. :)

Hade problem med bränslepumpen kring 10k mil, som gjorde att jag fick byta spridare. (Nej det var inte etanolen av vad jag förstod på serviceteknikern, utan att bränslepumpen jobbat med fel tryck eller nått så spridarna tagit skada.)
Fick det bytt via nån garanti jag hade sen köp så slapp utnyttja maskinskada... kostade inte mer än självrisken på typ 1500kr..

Upptäckte felet genom att bilen började misstända på en cylinder. Men nu går det utmärkt igen, och förutom bränslepumpen har det varit ett enkelt ägande. Billig skatt också.. :D typ 8-900kr/år.
  • 1
  • 732
  • 733
  • 734
  • 735
  • 736
  • 1853

Liten uppdatering, stressade lite i lördags […]

Skulle med 99.9% säkerhet säga att bile[…]

Det som hände tidigare står beskrive[…]

Hej! Jag har tid för omprogramering på […]